2777
2789
عنوان

ناامیدم

95 بازدید | 5 پست

توروخدابگیداینجا کسی بوده که روز ۱۴ پریود فولیکول ۱۱ داشته باشه وبعدا باردارشده باشه؟؟

خداجونم ازت ممنونم بابت فرشته هایی که تودلم گذاشتی.ازت میخوام حفظشون کنی واسم و۹ ماه بخیربگذره.هزااااااران بارشکرت بابت این نعمت.خودت مواظب دوقلوهام باش❤

وای عزیزم اصلا بهش فکر نکن چرا به خودت استرس میدی اگه بیخیال شی و خدا بخواد با همین فولیکول هم میتونی باردار بشی ولی اگه استرس داشته باشی هورمونات بهم میخوره و نمیشی

انسانیت کامل ترین دین
وای عزیزم اصلا بهش فکر نکن چرا به خودت استرس میدی اگه بیخیال شی و خدا بخواد با همین فولیکول هم میتون ...

نمیدونم خیلی نگرانم ومنتظر😔

خداجونم ازت ممنونم بابت فرشته هایی که تودلم گذاشتی.ازت میخوام حفظشون کنی واسم و۹ ماه بخیربگذره.هزااااااران بارشکرت بابت این نعمت.خودت مواظب دوقلوهام باش❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خیلی خیلی عاشق بچه ام تصوراینکه نتونم مادربشم دیوونم میکنه😔

خداجونم ازت ممنونم بابت فرشته هایی که تودلم گذاشتی.ازت میخوام حفظشون کنی واسم و۹ ماه بخیربگذره.هزااااااران بارشکرت بابت این نعمت.خودت مواظب دوقلوهام باش❤
من خیلی خیلی عاشق بچه ام تصوراینکه نتونم مادربشم دیوونم میکنه😔

میتونی خواهرم. من بعد سه سال مادر شدم با وجود این که فقط یه لوله داشتم پلی کیستیک هم بودم با تنبلی تخمدان که بدون دارو اصلا فولیکول نداشتم ولی درست همون ماه که کلا بیخیال شدم باردار شدم

انسانیت کامل ترین دین
میتونی خواهرم. من بعد سه سال مادر شدم با وجود این که فقط یه لوله داشتم پلی کیستیک هم بودم با تنبلی ت ...

وااای عزیزم خداراشکر.خداحفظش کنه واست.توکل بخدا

خداجونم ازت ممنونم بابت فرشته هایی که تودلم گذاشتی.ازت میخوام حفظشون کنی واسم و۹ ماه بخیربگذره.هزااااااران بارشکرت بابت این نعمت.خودت مواظب دوقلوهام باش❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز