2777
2789
عنوان

مامانا بیان

39 بازدید | 6 پست

شده امکان شیر دادن به بچه رو داشته باشید ولی خوشتون نیاد یا مثل من هر ماه قبل پریودی درد وحشتناک سینه داشته باشین و شیردهی اذیتشون کنه، به بچه شیر خودتونو ندادید بنظرتون ظلم میشه در حق بچه؟ شیر مادر خیلی ضروریه؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

من به ی دلیل خیلی خیلی شخصی به بچم شیر ندادم بشدت ناراحت بودمو هستم اما خوب دلیلم بدا خودم قانع کننده بود.البته سه ماه اولو شیر دادم

 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
من به ی دلیل خیلی خیلی شخصی به بچم شیر ندادم بشدت ناراحت بودمو هستم اما خوب دلیلم بدا خودم قانع کنند ...

من درد وحشتناک سینه قبل از هر ماه پریود بیچارم میکنه 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب موقع های پریود بهش شیر خودتو نده شیرخشک بده،درغیر اون روزا شیر خودتو بده.شیرخشک هزینه داره اگه از پس هزینه اش درمیای خب شیر خشک بده،باید به شرایط خودت نگاه کنی ماکه شرایطت رو نمیدونیم اگه واقعا اذیت میشی سختته بحثش جداست 

  
چیو

همین درد های سینه ات نزدیک پری ببین شاید دارویی یا روشی داشته باشه کم کنه دردت و،من خودم شیر میدم سخت ترین کاره ولی لذت بخشه برام

با کتوژنیک ۱۳ کیلو کم کردم ،شروع چالش با بامداد خمار ۶۲۵۰۰،وزن هدف ۵۸                                         فروش آنلاین اکسسوری دارم @rose_accessori 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز