2777
2789
عنوان

خرید طلا در یزد

5093 بازدید | 20 پست
خانمهای یزدی یا دوستانی که یزد زیاد میرید میخوام برای خرید طلا برم یزد چون شنیدم هم طلاش با کیفیت تره هم قیمت مناسب تره میشه یه مغازه که طلاهای شیک داشته باشه و منصف باشه بهم معرفی کنید؟
خدایا:اگر نوازش تو نباشد میان دستهای زندگی مچاله میشویم...نوازشت را از ما نگیر...
اصلن اینکارو نکن اجرت طلاهاشون بالاتر از تهرانه اصلن هم طلاهاشون شیک نیست بهترین طلافروشی یزد ملک ثابته که اکثرا کاراش جواهره
دخترم نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست گوش کن . . . نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خواهرشوهرم که از یزد میخره خیلی راضیه و میگه قیمتش بهتره .... واقعا هم طلاهای خواهر شوهرم قشنگ و شیکه
همه ﭼﻴﺰﺍﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﺍﺱ ... ﻧﻤﻮﻧﺶ ﻣﺎ خانم ها ... ! ﻭﺍﻻ!! ☝️ خدا سایمونو از سرشون کم نکنه!! *** http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1258877&T=%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87_&PageNumber=1
خوب اگه شهر دیگه ای هستی یزد خوبه برای خرید طلا من در مقایسه با تهران گفتم عزیزم من خودم عروس یزدیام کلی هم طلا از یزد دارم
دخترم نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست گوش کن . . . نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست
ناناز خانم هرچند من شیرازیم اما احیانا شما در جریان طلا نیستی من ادرسایی دارم که طلاهاشون هیج جای ایرانم نیست اتفاقا چون یزدیا ثروتمند و عاشق طلان هیج جا مثل یزد طلاهاش شیک و قشنگ نیست من ساکن یزدم و تقریبا پولش باشه اهل طلام نمونه طلاهامو همه عاشقشون میشنو هیج جای دیگه پیدا نمیکنم
آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار بنام منه دیوانه زدند برام دعا کنین
اگه به یزد نزدیکی بهترین گزینه یزده اصلا مگه تهران کجاس که همه فکر میکنن شهرستانیا چیز قشنگ ندارن من عیدی تو تهران تو یه مسابقه نفر سوم داشتن بیشتر از کارم از تیپم خوششون اومد و تازه باورشون نمیشد من شهرستانیم البته خودستایی نباشه اما خواستم بگم تهرانیا خوبن اما تاپترینا هم نیستن
آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار بنام منه دیوانه زدند برام دعا کنین
عزیزم من در مقایسه با تهران گفتم نه شهرای دیگه شما که میگی احتمالن طلا فروشیای کریم خان تهران یا بازار تهران رو ندیدی من خودم کلی از یزد طلا دارم شوهرم هر سری که میرم یزد برام طلا میخره چون عشق طلاست تمام خانواده شوهرمم سر تا پا طلا میندازن خودمم از ملک ثابت زیاد خریدم چون فقط اونجا رو نیپسندم پس کاملن در جریان طلاهای یزد هستم بعدشم گفتم سلیقه ای مثلا طلاهایی که جاریم میخره واز نظر خودشون خیلی شیک وگرونه ولی از نظر من نه
دخترم نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست گوش کن . . . نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست
عزیزم من کی به شهرستانیا توهین کردم دوستمون سوال کرد منم تجربه خودمو گفتم من دارم میگم شوهر خودیم یزدیه چه طوری میتونم توهین کنم شما مثل اینکه دعوا داری
دخترم نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست گوش کن . . . نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست
آمیتیس خانم میشه لطف کنی و این آدرسایی رو که میگی بلدی بزاری؟ ناناز خانم شمام میشه بگی شوهرتون بیشتر از کجاها تو یزد براتون طلا میخرن؟
خدایا:اگر نوازش تو نباشد میان دستهای زندگی مچاله میشویم...نوازشت را از ما نگیر...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792