2777
2789

قشنگه

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


🤢🤮

فقط خودم خوشگلم اصلا .. 

این کاربری دست دختر خالمم هست گاهی ی تاپیک تاپیکی میزنه خیلیییی کم ‌‌‌‌.. اون متاهل من مجرد خب پس ی وقتایی ی تناقضایی داره تاپیکا چون از دوتا جهان متفاوتیم  دختر خالم دیگه شماره نداشت ک با خط خودش کاربری بسازه ) من عضو کمپین تحریم همگانی نینی سایتم 😂از تاریخ ۱۰/۱ ( اول دی ماه ) ..‌هیچ تاپیکی نزنیم و هیچ تاپیکی هم شرکت نکنیم .. 🖐🏻 دق و دلی تموم گرونی ها و اعتراضایی که باید میکردیمو نکردیم توی زندگیمون رو سر سایت خالی کنیم؟ 😂😂 گناهه ( ولی شوخی در رفته متحد شیم این ماجرای عکس حل شه به حرفمون گوش کنن  ) 

اصلا خوب نیس 

اون بازو اصلا ظرافت نداره

خانوم منجم🪐⭐️ رایگان برای کسی کار انجام نمیدم. فقط برای تفسیر چارت بهم درخواست دوستی بدید نه مسائل دیگه. ساعتها زمان میذارم روی کارم اگر از دلتون نمیاد دست تو جیبتون کنید پیش من چارت نگیرید و مدام اصرار نکنید و شان خودتونو پایین نیارید بابت یه کار رایگان! به دعا و صلوات و قران کسیم نیاز ندارم، خودم هم قران بلدم هم صلوات، مرسی! همینطوریشم از حقم خیلی کمتر دارم میگیرم و مراعاتتون میکنم. اگر برای کار من ارزش قائل نیستید به من پیام ندید. برای افرادی که مدام چونه میزنن و متوقع هستند، دیگه هرچقدرم بها پرداخت کنند من قبول نمیکنم کاری انجام بدم. تو دانشکده مهندسی خوندم و فوق لیسانس دارم. از اواخر سال 95 دوره های مختلفی تو حیطه متافیزیک و قانون جذب و خودشناسی گذروندم. فاز ماه من Waning Gibbous یا همون ماه کاهنده هستش که یعنی پخش بذر، توزیع و آموزش، به اشتراک گذاری و درون نگری... تمام این سالها دقیقا داشتم طبق رسالت روحیم پیش میرفتم و خبر نداشتم🤭 تاپیکای آموزشی زیادی زدم و هدفم گسترش دادن آگاهیه نه بیشتر...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز