2789
عنوان

زخم دهانه رحم

420 بازدید | 22 پست

خانوما میشه بیاین کمک دیگه کلافه شدم قبل عید من نه خارش داشتم نه سوزش رفتم دکتر گفت عفونت داری با یه کوچولو زخم یه ماه پیش قصد بارداری داشتم رفتم دکتر کلی آزمایش سونو تنبلی دارم هرمون پرولاکتینم بالاس عفونت دارم بازم انقد قرص میخورم کلافه شدم قرصای عفونتم تموم شده بازم سوزش دارم رفتم گفت فریز نکردم دوباره دارو نوشت دیگه موندم چیکار کنم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم زخم دهانه رحم داشتم به قول مامای خانه بهداشت اندازه سکه دو تومانی سابق بود همونجا فریز کرد و الانم خوبم   من به جز ترشحات زیاد علامت خاصی نداشتم نه درد نه سوزش الان دیگه همون ترشحات اصافه رو هم ندارم خدارو شکر به حرف مام گوش دادم همونجا فریز کردم

فقط با واژینال عسل مرغوب به مدت ۱۵ شب خوب شدم عالیه انجام بده  فقط قبلس روی رون پات تست کن حس ...

واقعا؟هم عفونت هم زخم؟من عسلو گرفتم گفتم اول عفونتم برطرف شه بعداستفاده کنم برازخم

دردم از یار است و درمان نیز هم
منم زخم دهانه رحم داشتم به قول مامای خانه بهداشت اندازه سکه دو تومانی سابق بود همونجا فریز کرد و الا ...

شما بچه دارید؟من فعلا ندارم.ترسیدم گفتم نکنه باعث نازایی بشه چون فعلا بچه نمیخوام.حداقل تا2سال دیگه.البته دکترمیگفت نمیشه ولی اینجامیخوندم میگفتن نکن

دردم از یار است و درمان نیز هم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792