2777
2789
عنوان

عروسی

196 بازدید | 18 پست

سلام بنظرتون واسه لباس عروسی نزدیک چقدر هزینه کنم و اینکه آرایش روجای خوب گرون برم یا جای ارزون با آرایش معمولی

دوست عزیزم ریپلای کن نظرت هرچی باشه محترمه😄

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارایشگاه معمولی برو مگر عروسی خواهر برادرباشه لباسم با بودجت بخر 

کاش هیچ وقت آدمی که سهممون نیست،مِهرش به دلمون نیوفته .دلم واسه جوونیام تنگ شده همون روزایی ک دارن میرن و هیچ وقت نیومدن .... :)      

من خودم به شوهرم گفتم واسه عروسی برادرشوهرم پول واسه آرایش میدم بهترین آرایشگاه میرم اما لباس ساده میخرم.

پروردگارا شکرت که بهترینها را برایم مقدر کردی.پدر و مادری که مثل کوه پشتم هستند همسری که عاشقانه و دلبرانه کنار هم زندگی میکنیم دختری که مثل گل پاک است و برادر و خواهری که عاشقانه همدیگر را دوست داریم...خدایا شکرت که در این دنیای به این قشنگی حسرت هیچ بر دل این بنده ات نگذاشتی❤
من خودم به شوهرم گفتم واسه عروسی برادرشوهرم پول واسه آرایش میدم بهترین آرایشگاه میرم اما لباس ساده م ...

بنظرمنم این خوبه آخه لباسم همه میبینن دیگه نمیشه جایی پوشیدش

دوست عزیزم ریپلای کن نظرت هرچی باشه محترمه😄

بنظرمنم این خوبه آخه لباسم همه میبینن دیگه نمیشه جایی پوشیدش

البته هرکسی ی نظری داره.ولی من هیچ وقت پول لباس گرون نمیدم.آرایشگاهم منظورم این نیست برم دوسه میلیون بدم.ار حد متعارف ی ذره بیشتر اخه دوست خوشگل شم.

پروردگارا شکرت که بهترینها را برایم مقدر کردی.پدر و مادری که مثل کوه پشتم هستند همسری که عاشقانه و دلبرانه کنار هم زندگی میکنیم دختری که مثل گل پاک است و برادر و خواهری که عاشقانه همدیگر را دوست داریم...خدایا شکرت که در این دنیای به این قشنگی حسرت هیچ بر دل این بنده ات نگذاشتی❤
البته هرکسی ی نظری داره.ولی من هیچ وقت پول لباس گرون نمیدم.آرایشگاهم منظورم این نیست برم دوسه میلیون ...

منم دوسه ملیون نمیدم خخخخ منظورم خیلی کمتره ولی آخه بودجمم خیلی کمه

دوست عزیزم ریپلای کن نظرت هرچی باشه محترمه😄

البته هرکسی ی نظری داره.ولی من هیچ وقت پول لباس گرون نمیدم.آرایشگاهم منظورم این نیست برم دوسه میلیون ...

من برعکس لباس هام قیمتشون به نسبت مدلشون زیاد هستند ولی ارایشگاه نمیرم 

خودم آرایش خوب بلدم و برای عقد خودمم ارایشگاه نرفتم 


منم دوسه ملیون نمیدم خخخخ منظورم خیلی کمتره ولی آخه بودجمم خیلی کمه

من اگه باشم کل لباس و آرایشگاه با 500 تومن جمع میکنم اگه یکسال پیش که همه چی ارزونتر بود با250 جمع میکردم.

پروردگارا شکرت که بهترینها را برایم مقدر کردی.پدر و مادری که مثل کوه پشتم هستند همسری که عاشقانه و دلبرانه کنار هم زندگی میکنیم دختری که مثل گل پاک است و برادر و خواهری که عاشقانه همدیگر را دوست داریم...خدایا شکرت که در این دنیای به این قشنگی حسرت هیچ بر دل این بنده ات نگذاشتی❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز