2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی😐

1676 بازدید | 165 پست

اقا ماهرچی تواقوام دیدیم میگن تیغ میکشن واژنو و انگشت میکنن مقعد رحمو میدن بالا شکمتو فشار میدن بچه بیاد بیرون هرچی کلیپ تو نت میبینم اینکارارو نداره مادرفقط زور میزنه میاد😦 باوجود اون همه بدبختی طبیعی خیلی ترسناک میشه ک هی میگم یه وان بدید من توش میزام😂 

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من کم مونده بزام..واقعا وحشت دارم..بیمارستانی که میخوام زایمان کنم زایمان با همسر یا مادر داره که هزینه نداره..شوهرم که میگه دلشو ندارم میخوام به مامانم بگم بیاد تا اخرش باشه..میترسم..

کنارم هستیو آما دلم تنگ میشه هرلحظه💜
واقعا تیغ میکشن ؟؟روم نمیشه از مامانم بپرسم

اره مادرشوهرم گفت ازبغلا تیغ میکشن ک اززور خود به خود پاره نشه بره بزنه به مجرای ادرار یا مقعد 

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 

اگه ببینن عادی خارج نمیشه برای اینکه پارگی نداشته باشی تیغ میزنن که حداقل طاهرش زشت نشه و اخر بخیه میزنن

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
من کم مونده بزام..واقعا وحشت دارم..بیمارستانی که میخوام زایمان کنم زایمان با همسر یا مادر داره که هز ...

😐 من هنوز کلی مونده بزام ازترس یجوریم 

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 

اونا تارجیه  اره عزیزم میکشن من دیدم ، تو فک کن تحمل بخیه و تیغ لای پا راحته یا شکم ،تازه اونقدرم درد بکشی

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
اونا تارجیه  اره عزیزم میکشن من دیدم ، تو فک کن تحمل بخیه و تیغ لای پا راحته یا شکم ،تازه اونقد ...

اونا خارجیه

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
ببخش ولی زر میزنن کی دس میکنه تو مقعد اخه؟ اون تیغ زدن هم تو اصن نمیفهمی سریع هم بخیه میدن

هم خاله شوهرم هم زنداییش گفتن خیلیام تو بیمارستان دسشویی کردن 🤢

قلبمو شکست..روزها..ماه ها... بم بی توجه بود... کسی که عاشقش بودم..یروز که اصلا جواب زنگامو نمیداد بادوستاش پارتی گرفته بود...نوشتم:یروز توعصبی من بیخیال تو ناراحت من بیخیال توبی تاب من بی خیال یروزم نوبت تو میشه هی زنگ بزنی جواب ندم پیام بدی جواب ندم...اون زمان بهم پوسخند زد..چون میدونست چقد عاشقشم و مطمئن بود نمیشه من بهش بی توجه باشم...شروع شد ..اینبار هربار منو میشکست دیگه خودمو جمو جور نمیکردم...غرق بودم تو افسردگی تو غم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

گواهینامه

ava84farsi | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز