2777
2789
عنوان

بارداریییی

203 بازدید | 38 پست

بچه ها من به ترتیب 

17 اردیبهشت 

13 خرداد 

9 تیر 

پریود شدم 

دوره هام چند روزه هست؟ و اینکه تاریخ پری این ماهم دقطقا کی هست میتونید حساب کنید دوستان هرکسی یه چیزی میگه... اقدام به بارداری داشتم در تاریخ های 12 14 16 19 22 دوره ام امروز برم تیتر بتا نشون میده دوستان؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی از این اپای رایگان مربوط به پریود رو بریز رو گوشیت. در حد محاسبه بهت نشون میده کی تخمک گذاریته. دقیقشم که باید. کیت تخمک گذاری استفاده کنی. من این اپو دارم.

معجزه برای قلبی اتفاق می افتد که آرام و خاموش آن را پذیرا باشد.
الان زوده برم ازمایش؟؟؟ اول بی بی نشون میده یا از؟ 

آزمایش ۱۲ روز بعد لقاح ممکنه نشون بده 

ولی چون بی بی چک دیر تر نشون میده سطح هورمون بارداریت بالاتر رفته و قطعی تره و بعدش بری آز مطمئن تره 

علائم  داری صبر کن این سه روزی رو ایشالا که نمی شی دیدی نشدی بزار هفتم هشتم تست بزن یا برو  ...

علائم خاصی ندارمم سر بچه ی اولمم علائم نداشتم روز پری بی بیزدم مثبت شد رفتم از دادم بعدش سینه درد شروع شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز