2733
2734
همه مدلاش خوبن ولی خب معلومه دیگه از قدیم گفتن هرچی بیشتر پول بدی بیشترم آش می خوری. اینم هرچی قیمتاش می ره بالاتر امکاناتش بیشتر می شه. ولی اصل موتوره که برای همشون یکیه.
فقط اینو بدون که کیسه هاش خیلی گرونه. کیسه ارزونتر هم هست ولی به درد نمی خوره. اگه از این جاروهای بدون کیسه بگیری به صرفه تره.
درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر...درین سراچه بازیچه غیر عشق مباز

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
من اون مدلش رو دارم که کلید خاموش روشن روی دسته اشه. تنها مدل جاروبرقی هست که برق به دسته اش هم رسیده. 2400 واته کلا خیلی ازش راضی هستم
خدایا به خاطر خوشبختی بینظیری که بهم دادی خیییییلی ازت ممنونم...
CafeMom Tickers
در کل برترین مدلهای جاروبرقی ( بوش و یا هر مارک دیگری ) دارای کلید تنظیم مکش روی دسته نیستند.معمولا جاروبرقی های کره ای از چنین طراحی برخوردارند.
جاروبرقی های بوش تقریبا همه کیفیت خوبی دارند از همه مهمتر اینکه هنوز این دسته از کالاها در آلمان ساخته می شوند ( البته فعلا و ممکن است در آینده وضعیت به این صورت نباشد) .یک بخش تفاوت قیمت در مدلهایی که ظاهر و توان موتوری یکسانی دارند تفاوت به خاطر رنگ دستگاه است مثلا در سری 2200 وات شامل 82225 ، 82212 ، 82230 تفاوت قیمتها صرفا به دلیل رنگ است. سری پرو PRO دارای قدرت وات کمتری است اما مکش قابل قبولی دارد و طبق اطلاع سازنده این مورد به دلیل استفاده از موتور پیشرفته و پره های آیرودینامیک است . اگر چه این تنها تفاوت مدلهای پرو مانند 8PRO1 و یا 8PRO11 نیست. سری پرو دارای تعدا سری بیشتر ، ضمائم قرار گرفته در کیف ، داشتن سری برای تمیز کردن گوشه ها در اندازه بزرگ با طولی حدود 45 سانتی متر و در نهایت لوله تلسکوپی دستگاه که از جنس استیل ساخته شده و یک مورد قابل توجه دیگر لوله خرطومی دستگاه که حالت بافته شده دارد و از الیاف بسیار مستحکم ساخته شده است . در نهایت چرخ های زیر دستگاه دارای پوشش فلزی و مستحکم تر می باشند.
اطلاعات تکمیلی و مشخصات دقیق تر و اطلاع از آخرین مدلهای موجود دربازار را می توانید از سایت "تهران کالا- فروشگاه لوازم خانگی" دریافت کنید.
یک مورد مهم در خرید جاروبرقی بوش توجه به ضمانت نامه محصول است .این کالا عموما دارای دو ضمانت سیهاوی و کاراسرویس است که این دو معمولا در قیمت تفاوت دارند. پس در صورتی که در حال بررسی و قیمت گیری هستید حتما نوع ضمانت نامه را استعلام بگیرید.
2738

دوستان من یه مطلب دیدم که بهترین مارک و مدل‌های جاروبرقی رو معرفی کرده. لینکشو میذارم دوس داشتید ببینید شاید کمکتون کنه      

لینکش اینه: https://bigsearch.ir/jaroobarghi

🌟❤ خوش تر از دوران عشق ایام نیست ❤🌟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687