2777
2789
عنوان

سونوی داپلر

264 بازدید | 16 پست

دوستان دکتر برای من سونوی داپلر نوشته.

خیلی استرس دارم.تا الان همه چی خوب بوده.

غربالگری اول و دومم عالی بود.ختی دکتر برای مهم کاری اکوی قلب هم داد که اونم خداروشکر خوب بود.

فقط توی هفته ۳۲ چهارروز  اینا بودم گفت چون وزن بچه ۱۷۰۰ بوده و یک کم کمه، گفت برو داپلر انجام بده .

میشه اگه تجربه ای دارید بفرمایید💚

💚صلوات💚ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

مث همه سونوگرافیاس برای این نوشته ک مسیر خونرسانی جفت ب جنین بصورت رنگی نشون بده و مطمین شه جنین خوب تغذیه میشه یا نه

داریم برگه های کتاب تاریخ آیندگانو زندگی میکنیم؛ امیدوارم تهش قشنگ باشه :)

مث همه سونوگرافیاس برای این نوشته ک مسیر خونرسانی جفت ب جنین بصورت رنگی نشون بده و مطمین شه جنین خوب ...

ممنونم🙏

💚صلوات💚ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من هفته 18 همراه با آنومالی انجام دادم!  چیز مهمی نیست... 

وزن نی نی هم خوبه، دختر خاله من 1700 بود 32 هفته، هفته 39  با وزن 3350 دنیا اومد

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
من هفته 18 همراه با آنومالی انجام دادم!  چیز مهمی نیست...  وزن نی نی هم خوبه، دختر خاله م ...

مرسی عزیزم😍

💚صلوات💚ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
مرسی عزیزم😍

خواهش میکنم ❤️

واسه خاطر جمعی خیلی خوبه این سونو، خونرسانی به جنین اوکی باشه دیگه نگرانیت برطرف میشه! 

واسه وزنش هم اگه قند نداری بستنی بخور، چهار مغز، آبگوشت، ماکارونی و... هم خوبه

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
میخواد شریانهایی نافی رو بررسی کنه که خدای نکرده قطع نشده باشه.یعنی جنین به جفت وصل باشه و تغدیه کنه

متشکرم🙏💖

💚صلوات💚ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
خواهش میکنم ❤️ واسه خاطر جمعی خیلی خوبه این سونو، خونرسانی به جنین اوکی باشه دیگه نگرانیت برطرف میش ...

نه قند ندارم.اتفاقا دکتر هم نظر شمارا داشت‌.گفت غذاهایی که کبابی هستن چهارمغز و بستنی اینا بخور.

مرسی از راهنماییتون😊💖💚

💚صلوات💚ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
نه قند ندارم.اتفاقا دکتر هم نظر شمارا داشت‌.گفت غذاهایی که کبابی هستن چهارمغز و بستنی اینا بخور. مر ...

خواهش میکنم ❤️ به سلامتی باشه انشاالله 

منم 32 هفتم، هفته دیگه میرم سونو

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
اصن نگران نباشید همه اینایی ک شما میگی به خانم منم گفت رفتیم  هیچی نبود.. دقیقا مث خانم من.. حت ...

سپاس🙏

💚صلوات💚ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز