دوستان دکتر برای من سونوی داپلر نوشته.
خیلی استرس دارم.تا الان همه چی خوب بوده.
غربالگری اول و دومم عالی بود.ختی دکتر برای مهم کاری اکوی قلب هم داد که اونم خداروشکر خوب بود.
فقط توی هفته ۳۲ چهارروز اینا بودم گفت چون وزن بچه ۱۷۰۰ بوده و یک کم کمه، گفت برو داپلر انجام بده .
میشه اگه تجربه ای دارید بفرمایید💚