2777
2789
عنوان

پسر دماغ عملی

6000 بازدید | 56 پست

با پسر دماغ عملی ازدواج میکنین؟

طوری که کاملا معلومه بینیش عمل شده!!

اصلا این موضوع براتون مهمه یا نه؟

تیکر آزمونمه🙂لطفا برای موفقیتم یه صلوات بفرستید❤ دنیای آرزوهام تو چشمای هیز تو نیست😎

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم چرا ازپسرایی که زیرابرو برمیدارن ودماغ عمل میکنن بدم میاد🙄🙄🙄🙄

سلام 😂😂😂نمیدونم چی بنویسم 😂😂اسمم آش دوغه 😂😂پروفایلم دوتا قابلمه هست دلت خواست بگو 😂😋نگید چرا زرد بعضی جاها زرد درست میکنن 😂دیدار یار عاشق دانی چه ذوق دارد مانند ابری که دربیابان برتشنه ای ببارد 😂نمیدونم چرا یه دفعه این شعر اومد تو ذهنم 😂من مدافع مادرشوهر وخواهرشوهرم 😂😂فرارررررررر💃💃💃💃💃💃الکی گفتم 😂😂😂😋آخه اینجا همه طرفدار عروسن 😂ولی من طرفدار حقم .دوستدار شما آش دوغ 😂💖💔راستی عکس پروفایلم از خودم نیست از اینترنت گرفتم 😂اگ شاد شدی یه صلوات بفرس😛😛😛کجا بفرستو وبرو 🤣

 خیلی بدم میاد مخصوصا اونایی ک بینیشون فانتزیه😷

یبار تو جمع دوستام به یکی گفتم سفسطه نکن عزیزِ من گفت چی؟ گفتم سفططه نکن😐 گفت یبار دیگه بگو🤨 گفتم سسفطه نکن😶 هیچی دیگه دوستیمو باهاش بهم زدم لعنتی خیلی پیگیر بود😕

پسر دماغ عملي مثل دختريه كه لباشو بي حد ژل زده

قرار من با خدا اين شدكه.....من چشمهامو ببندم...دستمــٌ بذارم تو دست خدا وباهاش برم جلو....خٌـــدايا توي مسير دستمو ول نكني....مواظب سنگـاي جلوي پام باشي....من تا جايي چشمامو باز نگه داشتم كه ميدونستم چي خوبه و چي بد....ولي از اين به بعدش با تو.....من اسمشو ميذارم دوستي و تكيه به تو.....و تو اسمشو بذار تَوكٌـــل...ميدونم از توكل به هركس پشيمون ميشم ولي از توكل به تـــو هرگـــز....مواظبمون باش و هوامونو داشته باش❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792