2789
عنوان

اشپزی

41 بازدید | 6 پست

چ کنم بوی بد مرغ همیشه تو مرغم میمونه...... سرخ کردم بعد گذاشتم با سس پخته... با پیاز سرخ کردم فراوووون و سیر. و زردچوبه..... والا هرکاری بگین کردم..... وامونده همیشه هسسسسسسسست

من با پیاز و کدو و هویج و فلفل دلمه ای رنده شده میذارم میپزه دوتا دونه هلم میندازم توش اواخر پختم ادویه ها و نمک و رب ... خیلی عالی میشه اصلا هم بو نمیده

کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه...

عزیزم بستگی به غذاتون داره.  اگه غذاتون خورشتی نباشه با انواع سس های آماده , خردل, سرکه و انواع ادویه مثل پودر سیر و موسیر, پودر پیاز, حتی ادویه ی کاری طعم دار کنید.اما این دستورو تو ی سایتی دیدم جالب بودکه تقریبا می شه تو غذا های خورشتی هم استفاده کرد . البته به نظرم تو غذا های خورشتی مرغ نیاز به مرینیت نداره.

1چهارم فنجان کره آب شده،آبلیمو 2قاشق چایخوری،نمک 1قاشق چایخوری،زعفران 3قاشق غذاخوری،پودر سیر 1قاشق چایخوری،آویشن 1قاشق چایخوری،موسیر خشک 5عدد،سیر رنده شده 1قاشق چایخوری،فلفل قرمز 1قاشق چایخوری،دارچین نصف قاشق چایخوی ،آب پیاز 1 فنجان)

البته من هیچ وقت دارچین نمی زنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من با پیاز و کدو و هویج و فلفل دلمه ای رنده شده میذارم میپزه دوتا دونه هلم میندازم توش اواخر پختم اد ...

هر دفعه برا مرغ کدو سبز میریزی یعنی؟؟؟؟ امتحان میکنم مرسی عزیزم

هر دفعه برا مرغ کدو سبز میریزی یعنی؟؟؟؟ امتحان میکنم مرسی عزیزم

آره یه بار امتحان کن عالی میشه البته باید مواد و سرخ کنی با زردچوبه بعد مرغم باهاشون تفت بدی یه کم بعد آب ریزی

کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز