2777
2789
عکس بگیرم از چادرام یعنی؟ من مدل بلد نیستم چادرام و از دبی میخرم

شما میدین دبی چادر میخرین؟ 😑

خیلی ایمانت قویه لامصب😂😜

روزِگاریست هَمه نَفع و تومَن میخواهَند...هَمه از یار فَقَط دورِ کَمَر میخواهَند...خُب طَبیعیست که یِکروزه به پایان برسَد عِشق هایی که سَر پیچ خیابان برسَند..!♤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینجاکسی هست اززیبایی های نمازبرام بگه؟ 


نماز یک دولا و راست شدن نیست. خیلی چیزها در نماز است. من یک وقتی یک مثل می‌زدم، می‌گفتم: یک کسی که لباس می‌شوید، ظاهرش این است که لباس می‌شوید. اما در این خیلی چیز است. عرق بدنش هم درمی‌آید، غذایش هم هضم می‌شود. ایام فراغتش هم پر می‌شود. ورزش هم می‌کند. لباس که تمیز شد لباس تمیز نشاط می‌آورد. هرکس هم به لباس تمیز نگاه کند او هم نشاط پیدا می‌کند. اگر برای همسرش می‌شوید علاقه‌ی همسرش هم زیاد می‌شود. یعنی یک خرده نگاه کنید چه چیزی در این است.

در نماز خیلی چیز است. بهداشت هست، حقوق هست، ادب هست، انتخابات هست، آزادی هست، همه چیز در نماز هست. کمالی نیست مگر اینکه در نماز نباشد. من در خیلی از دانشگاه‌ها گفتم. گفتم: اگر یک کسی یک کمال پیدا کرد که در نماز نبود، من جایزه به او می‌دهم. ادب در نماز هست. تا آقا حرف می‌زند تو هیچی نگو. اطاعت در نماز هست. قبل از آقا خم نشو، قبل از آقا سرت را از خاک برندار. قبل از آقا رکوع نکن. انتخابات در نماز هست، این آقا را قبول نداری، جایی برو که آقایش را قبول داری. آزادی در نماز هست، رکعت اول اقتدا کردی، رکعت دوم نمی‌خواهی ادامه دهی می‌گوید: مجبور نیستی، قصد فرادی کن. مجبور نیستی که حالا که در این جماعت آمدی تا آخر با این جماعت باشی. قرائت در نماز هست، پیش نمازی را انتخاب کنید که قرائتش بهتر باشد. عدالت هست، پیش نماز باید عادل باشد. نظم هست، صف‌ها باید منظم باشد. تغذیه هست، لقمه‌ی حرام در شکم باشد نماز قبول نیست. صحیح هست، قبول نیست. مثل چای در آفتابه، چای است کسی نمی‌خورد.

من از ۲۳ سالگی یعتی بعد ازدواجم...خواست همسرم بود و الان بعد هشت سال با دوتا بچه ی ۴ساله و ۱ساله هنوزم سرمه.اما دوس ندارم دخترمو اجبار کنم.به باباشم گفتم.گفتم ما راه درست و نشونش میدیم اما زوری نباید درکار باشه.فعلا موافقت شده تا ۵سال دیگه ببینم چی پیش میاد

خدایا ممنونم بهم بچه های سالم دادی خدای خوبم مرسی که مث همیشه چشمتو رو تمامممم بدی هام بستی و خواستمو برآورده کردی...من دیگه فقط مامان پریا نیستم من الان مامان پریا و علی هستم❤❤❤
من از ۲۳ سالگی یعتی بعد ازدواجم...خواست همسرم بود و الان بعد هشت سال با دوتا بچه ی ۴ساله و ۱ساله هنو ...

سلام عزیز دلم

خدا انشاءالله یچه های نازتون را حفظ بکنه!

خیلی تصمیم خوبی گرفتید

حضرت زهرا نگهدارتون باشه!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز