سلام عزیزم
چهار مدل چادر:ساده(البته جلوشو تا قدِ شلوارم دوختم)،عربی،دانشجویی،حسنا
هر کدومو سال های متفاوتی گرفتم ولی خوب و بجاش استفاده کردم واسه همین تقریبا سالمن
از زمان دانشگاه دایمی و همه جا سر کردم
قبلش بیشتر مانتویی بودم و فقط واسه مسجد رفتن سر میکردم
از وقتی انتخابش کردم و تحقیق کردم دیگه دایمی شد