2777
2789

من ساده برای مهمونی سر میکنم 

برای بیرون لبنانی وبیشتر دانشجویی

از اول راهنمایی سر میکنم‌همیشه الان ۱۴ساله

گروه سبز:وزن شروع رژیم‌ ۸۸🙈۹۸/۳/۱۵    وزن فعلی ۶۲/۸۰۰   روند کاهش چالشم ۶۵/۲۵۰》۶۴/۸۰۰》۶۴》۶۳/۳۰۰》۶۲/۸۰۰     وزن هدف اول۶۰🔒             هدف طلایی ۵۸💪        قد ۱۶۷    ممنونم ازتاپیک بامدادخمار عزیزم ودوستای مهربونم      ارتقا از‌ گروه ابی به سبز💃⭐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام🙂

۸ سال هست چادریم

از ۱۸ سالگی😍

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
بحرینی تازه چادری شدم

مبارکت باشه 🙏💋⁦❤️⁩

اینکه سگ نجسه به معنی این نیست که موجود بدیه.خون ما هم نجسه همونی که تو رگهامونه و اگه یذره کم بشه مریض میشیم.پس انقدر با گفتن اینکه سگ حیوون به این خوبی از آدما خیلی بهتره نخواید اثبات کنید سگ نجس نیست.خدایی که اونو آفرید خودش میدونست موش دزده ولی سگ پاسبان.خودشم میدونست خون مایه حیاته و مثلا اشک نبودنش خیلی هم  مهم نیست. اینکه چیزی نجسه دلیل بد بودنش نیست.خالق ما که ما و سگ و خون و اشک و همه چیزای دیگه رو بوجود آورده گفته برای سلامتی روح و جسم ما خوب نیست اگر دست یا بدنمون با سگ یا خونمون برخورد کرد قبل ازینکه اون قسمت رو بشوریم نماز بخونیم یا غذا بخوریم.همین🙏😘 اینکه اخلاق بعضی آدما بدتر از سگه همه میدونیم.بعضیا به تنهایی یه باغ وحشن😀😒

از بیست سالگی تصمیم گرفتم به این واست خودم که چادری بشم

قبلش بی حجاب بودم

از هجده تا بیست هم ححاب روسری و روپوش داشتم

الان هفده ساله چادریم

چادر ساده میپوشم

اینکه سگ نجسه به معنی این نیست که موجود بدیه.خون ما هم نجسه همونی که تو رگهامونه و اگه یذره کم بشه مریض میشیم.پس انقدر با گفتن اینکه سگ حیوون به این خوبی از آدما خیلی بهتره نخواید اثبات کنید سگ نجس نیست.خدایی که اونو آفرید خودش میدونست موش دزده ولی سگ پاسبان.خودشم میدونست خون مایه حیاته و مثلا اشک نبودنش خیلی هم  مهم نیست. اینکه چیزی نجسه دلیل بد بودنش نیست.خالق ما که ما و سگ و خون و اشک و همه چیزای دیگه رو بوجود آورده گفته برای سلامتی روح و جسم ما خوب نیست اگر دست یا بدنمون با سگ یا خونمون برخورد کرد قبل ازینکه اون قسمت رو بشوریم نماز بخونیم یا غذا بخوریم.همین🙏😘 اینکه اخلاق بعضی آدما بدتر از سگه همه میدونیم.بعضیا به تنهایی یه باغ وحشن😀😒
ساده و دانشجویی بیشتر ساده...از۱۱ سالگی و بگم هیچکدوم از ادمای خانوادم چادری نیستن تو فامیلم کم داری ...

خوشا به سعادتتون چقدر مورد عنایت و توجه خدا بودین شما انتخاب شده خدا بودین😍

نه نخر خیلی گرونه برو حاضری بخر 😂به جان خودم خیلی پارچه چادری گرونه باید پول دوختم بدی چند بارم بری ...

چشم برم ببینم چطوریاست ولی خوب خودمم کمی از خیاطی سردرمیارم اگه پارچه بخرم خودم میدوزم😊

یا قاضی الحاجات
حضرت زهرا نگه دارت باشه عزیزم 

فداتشم مهربون😍

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز