2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان عزیز بسیار فیض بردم از مضصر همتون

با تشکر از استارتر عزیز بابت این تاپیک خوب🖐


"کنکوریای تجربی دوستای عزیزم" ۳ تا تاپیک دارم که شاید به دردتون بخوره سوالی داشتید در خدمتم❤
دوستان عزیز بسیار فیض بردم از مضصر همتون با تشکر از استارتر عزیز بابت این تاپیک خوب🖐

آبجی من هم مسفیض شدم آز اشنایی با فرشته ای مثل شما!

من را دعا بکنید 

از این دست تاپیکها تعدادی داریم، صداتون میکنم تشریف بیارید خیلی خوشحال میشم

عزیز دلمی آبجی جان! حضرت زهرا نگهدارت باشه انشاءالله گلم دلیل خستگست چسه؟ الان که چادرها خیلی راحتن ...

یکی از دلالیش بابامه ادم وقتی یه چیزیو دوست داره ولی اصرار سخت گیزی بیش از حد میشه زده میشه ازش....بعدشم این ک مدت اذیت میشدم هی تومترو همه نگاه ادم میکنن .یه مدتم بامانتو رفتم بیرون ولی خوب حجاب داشتم دیگه هی همه نگاه نمیکردن ولی ازدرون حس خوبی نداشتم...

باشه عزیزم میام♥

فدای تو بشم عزیز دلم! تاج بندگیت روی سرت مستدام

مرسی عزیزم

بهترین هدیه زندگیم  پسرم....آقا سجاد. خدایا مراقب بچه هام باش. منتظرگرفتن دستای کوچولوت هستیم نفس مامان
وای چقدر اسم پسرت خوشگله عزیزم؛ خدا برات نگهش داره!

مرسی گلم.

بهترین هدیه زندگیم  پسرم....آقا سجاد. خدایا مراقب بچه هام باش. منتظرگرفتن دستای کوچولوت هستیم نفس مامان
یکی از دلالیش بابامه ادم وقتی یه چیزیو دوست داره ولی اصرار سخت گیزی بیش از حد میشه زده میشه ازش....ب ...

سلام
ابجی جان من نمیدونم خونه شما کجاست ولی خوب ظاهزا! تهرانه

ما منزلمون سمت تجریشه نمیدونم اینجا اومدی یا نه ، اما به قولی خیلی روشنفکرن  

گلم الحمدلله تعداد چادری ها حتی تو همین شمال شهر تهران کم نیست، در ضمن ما که نباید به خاطر نگاه های نامربوط دیگران؛پوشش خودمون تغییر بدیم

خدا انشاءالله پدر محترمتون را حفظ بکنه؛ سخت گیریشون اشتباه است اما بذار روی محبتش


سلام ابجی جان من نمیدونم خونه شما کجاست ولی خوب ظاهزا! تهرانه ما منزلمون سمت تجریشه نمیدونم اینجا ا ...

ن شیرازم یه مدت نگاها اذیتم میکرد ولی تازگی بهتر شده....مرسی عزیزدلم.خودمم باچادر حس بهتری دارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز