2777
2789
آخه مشکل من همسرمه😂 که خییلی کفش اسپرت و.. در کل تیپ اسپرت میپسنده چادر هم ساده

 ولی با وجود حس بد کوتاه نیایا

نمیشه که جین نپوشیم فکر کن

جین انقدددررر دوست داشتنیه😍

مقاوت کن

"کنکوریای تجربی دوستای عزیزم" ۳ تا تاپیک دارم که شاید به دردتون بخوره سوالی داشتید در خدمتم❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باور کن یعنی به جز این عربی اصیل که میگم دوسش دارم،ساده از بقیه قشنگ تره به نظر من و تو سر یکی میب ...

آخه مشکل من با کفش و شلوار و... ینی لباس زیر چادر ساده خخخخ. راستی الان قشنگ ترین جنس چادر چیه؟ 

دعام کنید🙏
آخه مشکل من با کفش و شلوار و... ینی لباس زیر چادر ساده خخخخ. راستی الان قشنگ ترین جنس چادر چیه؟  ...

اون مشکلو فکر کنم حیلیا دارن ربطی به ساده نداره

من این چادری که دارم عالیه ولی یادم رفت جنسشو 

تو اسمش سوئیسی داشت فکر کنم

فقط اینو میدونم که کن کن خیلی زود نخ کش میشه بده 

"کنکوریای تجربی دوستای عزیزم" ۳ تا تاپیک دارم که شاید به دردتون بخوره سوالی داشتید در خدمتم❤
 ولی با وجود حس بد کوتاه نیایا نمیشه که جین نپوشیم فکر کن جین انقدددررر دوست داشتنیه😍 مقاوت ...

آره خخخ من ک دارم ادامه میدم اما گفتم ک هرباری میرم بیرون با خودم میگم الان خیلی بد پوشیدم و.... اونم بختگاطذگر چادر سادس وگرنه چادر عربی ک قشنگ همه چی باهاش ست میشه حتی جین و اسپرت سفید خخخخ

دعام کنید🙏
آره خخخ من ک دارم ادامه میدم اما گفتم ک هرباری میرم بیرون با خودم میگم الان خیلی بد پوشیدم و.... اون ...

😂😂😂نه بابا والا منم این حسو دارم حالا شاید یه کم کمتر باشه

بعدم دیگران تو ما اونقدری ریز نمیشن که خودمون فک میکنیم 

"کنکوریای تجربی دوستای عزیزم" ۳ تا تاپیک دارم که شاید به دردتون بخوره سوالی داشتید در خدمتم❤
اون مشکلو فکر کنم حیلیا دارن ربطی به ساده نداره من این چادری که دارم عالیه ولی یادم رفت جنسشو  ...

آره کن کن بدرد نمیخوره. راستی عزیزم یچی دیگه خخخ من با کیف هم مشکل دارم مثلا چادر ساده چ میپوشم خب کیفم میره زیر چادر بد میشه خخ دوباره اگ بخام ازین کیف دستی ها دستم بگیرم خجالت میکشم خخخ آخه نمیشه ک 

دعام کنید🙏

چادرعربی میپوشم.گاهی ساده ودانشجویی.از۱۲سالگی پوشیدم

بهترین هدیه زندگیم  پسرم....آقا سجاد. خدایا مراقب بچه هام باش. منتظرگرفتن دستای کوچولوت هستیم نفس مامان
آره کن کن بدرد نمیخوره. راستی عزیزم یچی دیگه خخخ من با کیف هم مشکل دارم مثلا چادر ساده چ میپوشم خب ک ...

اره کیفو باید با چادر ساده دست بگیری یا ازین کیف یه وری های رو دوشی خیلی خوب میشه

چرا خجالت میکشی دست بگیری خیلی با کلاسه که

"کنکوریای تجربی دوستای عزیزم" ۳ تا تاپیک دارم که شاید به دردتون بخوره سوالی داشتید در خدمتم❤
من احساس میکنم لباس ما چادری ها خیلی مهمه مثلا من هروقت کفش اسپرت با شلوار جین میپوشم هی با خودم میگ ...




وا چرا؟ این چه حرفیه

خیلی خیلی عادیه،همه میپوشن، چادریهام کار و زندگی و خرید و پیاده روی دارن،همش که نمیشه کفش مجلسی و شلوار مجلسی بپوشن باچادر...باید لباسی بپوشن که بتونن باهاش به کارو فعالیتشونم برسن دیگه


مگه شما کدوم شهرهستید که به نطرتون چادربا تیپ اسپرت خیلی عرف نیست؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز