از اول دبستان
البته زمان دانشگاه به انتخاب خودم سرنکردم ،ینی اون دوران دوست نداشتم، بعد با مطالعه کلا ایمانم ،قویتر شد و با درک خودم اعتقاداتمقویتر شد و ازحالت اعتقادات موروثی دراومد و دوباره شکر خدا به هدایت خدا و عنایت امام زمان چادر سر کردم،الان ۱۵ ساله که اصلا یک لحظه هم کنار نذاشتم چون به انتخاب و اعتقاد خودمه و بهش ایمان دارم دیگه
برای روزمره و دم دستی عربی سرم میکنن،عربیهای شیک
برای مهمونی و جشن و جاهای رسمی،چادر مجلسی های طرحدار شیک و سنگین