بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آبجی حسنا یا جلابیب چی؟ این لینک شاید بتونه کمکت بکنه https://www.beytoote.com/mode/dress-fo ...
من گفتم چقدر اسمتون آشناس😍😅دیدم تاپیک کاربر مورد علاقه تون رو تگ کنید و صلوات بفرستید..اینجوری خیلی زدید...این تاپیکم دیدم و اومدم داخلش ...گفتم منم چادریم..چادر هم دوست دارم😍😍😍😍😍😍😍😅😅😅😅✌از کلاس اول سرم کردم😅😅😅مامانم میگفت هرروز گریه میکردم و چادرمیخواستم😅😅😅✌😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰❤😘
😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنید❤کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست