سلام عزیزان میشه گفت سلام به بانوان و خانم های چادری نازنین.من هم چادری هستم از سن پانزده سالگی چادر دوست داشتم زیاد.🌼🌼پوشیدم کلا خانواده ام محجبه است.من هم تاحالا هستم وزنده ام زندگی میکنم تااخرعمرچادر میپوشم بهش افتخارمیکنم که چادری هستم .انشاءالله حضرت زهرا سلام الله علیها شمارادرزندگیتان توفیق دهد.مرسی .یاعلی..