2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

افرادی مثل شما کم هستن خدا اجرتون بده


نفرمایید

من که روسیاهم و شرمنده خدا و خلق خدا

ممنونم از لطفتون و بعد از برطرف شدن بلای کرونا، التماس دعای شدید دارم از شما در محضر امام رضا

نفرمایید من که روسیاهم و شرمنده خدا و خلق خدا ممنونم از لطفتون و بعد از برطرف شدن بلای کرونا، التم ...

محتاجیم به دعا حتما 

از رنجی خسته ام که از آن من نیست روزگار غریبی ست نازنین...من مرگ را زیسته ام 
سلام دوست عزیز ممنون ان شاالله شماهم درسایه ائمه اطهار زندگی شاد و سراسر معنویت و امید داشته باشید د ...

من هم حرف شماروقبول دارم که تکرارش بارمنفی داره.

لذامن هم ازتکرارش خودداری می کنم

والبته به شمابه عنوان یک مطلب روانشناختی گفتم.

ازجمله اینکه  دیروزکه درموردبیماری اخیرصحبت می شدبه شدت اصرارداشتم مثبت فکرکنیم واخبارمثبت راترویج دهیم.

اماعزیزم درموردرنگ سنگین من معتقدم قیدرابایدبازتربگیرم ازرنگهای سنگین  بجای رنگ  سنگین استفاده کنیم.

البته پوشیدن رنگ فسفری تجانسی به مشکی ندارد.

اماعشایرمارانگاه کنیدبسیارمتدین هستندیکباربایکی روبروشدم می گفت درمحضرامام خمینی بودم ازلباسمان گفتیم گفتنداینکه پوشیده ست وگشادبلامانع ست.

لباس احرام سفیدست.والبته مالزی یااندونزی تشریف شایدبرده باشدلباس هاروشن اندوکاملامحجبه...

من به شماتبریک میگم انقدربه خانواده اهمیت می دهیدوبه خانواده تان بخاطرشما...

اینکه من گفتم به این خاطرست که سالهای خواندن الهیات دوستان عزیزی داشتم ودارم که روی خودراکیپ می گیرندامامثلاشلواروکفش طوسی می موشندآستین طوسی دست می کنندچادرشان یراق طوسی داردروسری زیرچادرروشن ونخی ست.

عزیزم اینهابه هیچوجه محرک نیست.

من احادیثی درموردپرهیزحتی ازکفش مشکی خواندم‌چراکه روحانیون هم نعلین سفیدیازردمی پوشند. بانومی تواندزردنپوشدرنگ خنثی جانشین کند

فرزندان من کوچکندبعدازاین سعی کردم ازکفش های روشن خریداری کنم.

درهرحال ازصحبت باشمالذت بردم.

خداپشت وپناهتون باشد.❤

فعلا پیام قبلی من را بخوانید تا من از شرمندگی دربیام بعد بحث کنیم باز ببخشید من جسارت نکردم هر چند ...

عزیزم نه

من ۳۸ سالمه ارشدالهیات دارم.

به هیچ قصددیگری بحث نکردم.

اتفاقامهربونی شماخیلی خوشحالم کرد.

من درمحضرآیت الله حایری الان مرحوم هستنددرس خواندم.

فقط امیدوارم صرفنظرازظاهرگول استثماررانخوریم وبدون تفرقه دوستی کنیم.

البته من محجبه ام. کلاعرض کردم.

اسثماردلش به حال مانسوخته تفرقه می اندازندحکومت کنند.

عزیزم من باافتخاردوستی شماراپذیرفتم. اماپیشامیش اگرخیلی دیرسرزدم عذرمی خواهم.چون دوفرزنددارم.

گاهی انقدردیرمی رسم پاسخ کسی رامی دهم تاپیکش به روزرسانی می،شودطرف می پرسدیعنی چه؟بایدکلی برایش توضیح دهم.

درهرحال ممنون ازشما.

خداوندپشت وپناهتان

عزیزم نه من ۳۸ سالمه ارشدالهیات دارم. به هیچ قصددیگری بحث نکردم. اتفاقامهربونی شماخیلی خوشحالم کر ...

من از بحث با شما سیر نشدم، الان باید برم چون من هم دو فرشته آسمونی دارم

قطعا فرمایش شما درسته

من میرم ولی باز میام خدمتتون و بحث میکنیم و من یاد میگیرم

من خواهرهای بیحجابم را هم دوست دارم چه برسه به شما خواهر محجبه گلم که قطعا در ایمان بسیار از من جلوترید

ببوسید روی بچه های نازتون را

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز