2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم. من از کلاس سوم راهنمایی چادر سر کردم.خیلییییم دوستش دارم🥰🥰🤗🤗 اکثرا بیرون چادر ساده ...

تاج بندگی روی سرت مستدام عزیز دلم

حضرت زهرا نگهدارت باشه خواهر گلم

تاج بندگی روی سرت مستدام عزیز دلم حضرت زهرا نگهدارت باشه خواهر گلم

ممنونم خواهر گلم.

همچنین عزیزم.

انشاءالله که حضرت زهرا یه نیم نگاهی هم به دل ما بندازه🌺

آدمک آخر دنیاست بخند🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

سلام به همه عزیزان

من چادرم ساده ست از سن تکلیف بعضی جاها سرمیکردم اما از سن دوازده سالگی همیشگی و دائمی سرکردم.

خدا ان شاالله سایه چادرو روی سرهممون نگه داره و لیاقتی بهم بده که حافظش باشم و آبروشو حفظ کنم.

سلام به همه عزیزان من چادرم ساده ست از سن تکلیف بعضی جاها سرمیکردم اما از سن دوازده سالگی همیشگی و ...

دوست نازنینم 

ان شاء الله شماهمیشه زیرسایه ائمه وامام زمان باشید.

به عنوان فردی میگم که حتی درخارج ازکشورکاملامحجبه وهیییچ اجباری نداشتم. ۳۰ درصداوقات هم چادربه سرداشتم.

امابه دلیل مشکلات متعددگردن همیشه نتوانستم.

الهیات خواندم. حج رفتم وسالهادرمحضرقران بودم.

امادوست مهربانم.خیلی ازمادران شهیدکاملامحجبه اندامااین نوع راانتخاب کردندکه مانتوبلندبپوشند

من ازمراکزخاص مانتومی خرم مانتوهابه حدی بلندست که حتی تاروی کفش می آیدهرجوربلندشوی وبنشینی بدنت مشخص نمی شود.

یکباردفترمرجعم زنگ زدم مدل مانتویم راگفت به من گفتندهرچیزخواص چادرراداشته باشدمانندچادربرترست.

درکشورهای اسلامی افرادبسیارباحجابنداماچادرندارند.

البته که پوشش وقار متانت هم لطف خداست برکسی...

اماشیطان بخاطرغرورازدرگاه الهی رانده شده.

نبایداین پوشش هااین تلقی رادرمن ایجادکندازلیاقت بیشتربرخوردارم. خودم راعرض می کنم.

ومن ازدوستان عزیزچادری خواهش می کنم طبق نظربسیاری ازفقهاکه درکانال ها خواندم یکسره مشکی خوب نیست. کفش کیف شلوارروسری راروشن انتخاب کنند. یاچادرهای مغزی داریک دیدن کنند.

شایدبپسندید.

جامعه افسرده ست رنگ روشن برای روحیه همه خوبست.

ببخشیدنظرکلی م را گفتم. خدای ناکرده نقدی به شماندارم. ازتون التماس دعای زیاددارم.❣❣❣❤❤❤🌹🌹🌹

سلام آبجی جونم دورت بگردم من حضرت زهرا نگهدارت باشه عزیزم

عزیزم شمابینهااااااایت مهربونی ماشاءالله

خداحفظت کنه

خیلی خوبه مذهبی هاانقدرعشق بدهند.

البته عزیزم معتقدم ایمان به صرفابه چادرنیست.

تصوربفرماییدبرخی درخانواده های بی دین یادشمن دین بخاطرقلب نورانی یکدفعه هدایت می شوند.

من دردوره دبیرستان دوستان ساده وموقری داشتم که بیاربخاطرلباس پوشیده موردوهن خانواده بودند. درشهرهای بزرگ این افرادبسیارند.

ازنظرمن همینکه یک روسری نازک هم سربی اندازندخودش پیشرفت است.

عزیزم یکوقت من چادریم امامثلامتخلق به اخلاق شایدنباشم قدرمهربونی افرادراندانم.

ان شاء الله تمام سجایای اخلاقی به مابدهد

میشه نظربالایی مرابخوانی

عزیزم دخترمن خیلی سرفه می کنه میشه براش ۵ صلوات بفرستی


عزیزم شمابینهااااااایت مهربونی ماشاءالله خداحفظت کنه خیلی خوبه مذهبی هاانقدرعشق بدهند. البته عزیز ...

سلام عزیز دلم و ممنوناز نظراتتون


بنده هم هیچ جا عرض نکردم که ایمان صرفا به چادر هست، چه بسیار مانتویی هایی که از من چادری بسیار مومن تر هستند اما معتقد هستم چادر پوشش برتر هست و همه تلاشم برای ترویجش میکنم

قطعا تکامل مفید هست و اگر کسی از بیحجابی به بدحجابی هم برسه جای تقدیر داره همونطور که حرکت از مانتو به چادر هم مطلوب هست


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

قهر با همسر🥲

81hellgirl | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز