2777
2789

من بجه خواهر شوهرم یدونه داشت الان بدنیا اومده دو ماهشه طوریشم نیس

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رفع  شده  بود  

نمیدونم اصلا یادم نبود الان گفتی یادم اومد...اونموقع ک انگار بهش گفته بود دکتر مشکلی نیس خوب میشه خودش یا یه همچین چیزی...دقیق یادم.نیس ولی کار خاصی هم برلش انجام نداد...الانم سالمه مشکلی نداره

سلام ننه😍 فکر نمیکردم انقدر زود مهمون خونمون شی💜 بیا که آجیا حسابی منتظرن. همه‌مون دوست داریم. امضا:خونوادت😘👨‍👩‍👧‍👧👶

نمیدونم اصلا یادم نبود الان گفتی یادم اومد...اونموقع ک انگار بهش گفته بود دکتر مشکلی نیس خوب میشه خو ...

ممنونم  ج دادی  به منم  دکتر  گفته  انشالا  رفع میشه 

اسم کیست تو سونوگرافی چی ذکر شده؟؟؟کورویید پلکسوس؟؟؟پسر منم تو انومالی اولش یکی گزارش شد چند هفته بعد سونو باید تکرار بشه و حتما ببینن رفع شده ،اکثرا خودبخود با بالا رفتن سن حاملگی جذب میشه ولی حتما پیگیری کن و سونو رو چند هفته بعد تکرار کن که خدایی نکرده مشکلی نباشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز