2777
2789
عنوان

مسابقه عکس ....

73 بازدید | 8 پست

ببینیم عکس کی لایک بیشتری میخوره😉😉لایک کنید لطفا😀😀😀

کاش زندگی از آخر به اول بود                           👈پیر به دنیا می آمدیم....                               👈آنگاه در اثر رخداد یک عشق جوان میشدیم...  👈و بعد نیمه شب تاریک با نوازش های مادر آرام میمردیم....                                              ولی بازم خدارو شکر...😅
اه من عکس هایی که دیشب از ماه گرفتگی گرفتم هنوز تو دوربینمه وقت نکردم منتقل کنم🥺

خب منتقل کن بزار دیگه😊

کاش زندگی از آخر به اول بود                           👈پیر به دنیا می آمدیم....                               👈آنگاه در اثر رخداد یک عشق جوان میشدیم...  👈و بعد نیمه شب تاریک با نوازش های مادر آرام میمردیم....                                              ولی بازم خدارو شکر...😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا اینجا که برابریم😂

پسرایی که میگن هیچی بدتر از گل خوردن دیقه نود نیست ....                                                              تا حالا دو دیقه مونده به افطار پریود شدین؟😕😂😂😂😂
تا اینجا که برابریم😂

لایکم و پاکیدم من جلو ام😂😂😂😂

کاش زندگی از آخر به اول بود                           👈پیر به دنیا می آمدیم....                               👈آنگاه در اثر رخداد یک عشق جوان میشدیم...  👈و بعد نیمه شب تاریک با نوازش های مادر آرام میمردیم....                                              ولی بازم خدارو شکر...😅
لایکم و پاکیدم من جلو ام😂😂😂😂

😒😒😒حسود😂

پسرایی که میگن هیچی بدتر از گل خوردن دیقه نود نیست ....                                                              تا حالا دو دیقه مونده به افطار پریود شدین؟😕😂😂😂😂
😒😒😒حسود😂

😢😢😢😂😂😂

کاش زندگی از آخر به اول بود                           👈پیر به دنیا می آمدیم....                               👈آنگاه در اثر رخداد یک عشق جوان میشدیم...  👈و بعد نیمه شب تاریک با نوازش های مادر آرام میمردیم....                                              ولی بازم خدارو شکر...😅
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792