2777
2789
عنوان

ازمایش nt

91 بازدید | 8 پست

سلام عزیزان من دوروزپیش ۱۳ هفتم بود سنو nt دادم عددش۱/ ۲  بود تواینترنت خوندم رنج نرمال از   ۳ /۱  شروع تا۵ /۳ دکتربه من گفت برایه درصدبروسلفی بگیرهزینشم ۲میلیون ونیم ندادم برایه درصد دکترآزمایشگاهگفت مشکلی نیست برو تاغربالگری ۲ دکترم بداخلاق عصبانی شد کسی بوده مثل من  راهنماییم کنید لطفا

عددت چند بود؟

دختر نازم، مامان فدات بشه، مرسی که تکون میخوری و خودتو نشونم میدی عشقم😍😍😍😍 (تاریخ احتمالی مهر ۱۳۹۸)                                                                            دختر نازم، عشق مامان، توی دی ماه توی سی و هفت هفته و پنج روز اومدی و شدی کل دنیام، همه وجودم، نفسم به نفست بنده دختر زمستونی من الهی مامان فدات بشه.😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕

کارخوبی کردی مطمئن باش ایشالله سالمه کوچولوت ان تی من 3/25بودخداروشکرسالمه الانم داره بازی میکنه

نرگس السادات سابقم گوشیم هنگ کرده برگشت به کارخانه کردم کاربریم ترکیدگی نگین کاربرجدید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خداخیرتون بده چنان ترسی به دلم انداخت دکتربداخلاق که تاصبح گریه کردم دیگه نمیرم پیشش  میخام برم پیش دکتردیگه راستی همون   nt جنسیتشو بهم گفت احتمال زیادپسره  به نظرتون راسته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792