2777
2789
عنوان

واکسن ۱۸ ماهگی

136 بازدید | 30 پست

سلام عزیزان

فردا باید بچمو ببرم واکسن ۱۸ ماهگیشو بزنه. از واکسن میترسم.  خانوما لطفا یه صلوات بفرستید و با دلهای پاکتون دعاکنید براش که بخیر بگذره. 

یک دنیا ممنونم ازتون.

نترس اصلا سخت نیس.

سوال داشتی در خدمتم.

ببوسم خاک پاک جمکران را...تجلی خانه پیغمبران را...خبر آمد خبری در راه است... سرخوش آن دل که از آن اگاه است... شاید این جمعه بیاید شاید...پرده از چهره گشاید شاید...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتي واكسن زد اورديش خونه پوشكش ك ادراريه رو باز كن بذار روي جاي واكسن چند ديقه نگه دار ،يكي دوبار  همون روز اينكارو تكرار كن و شربت استامينوفن هم هر چهارساعت مرتب بهش بده اصصصلا اذيت نميشه راحت هم ميتونه راه بره

عزیزم شما تازگی واکسن زدید؟ واکسنا مطمئن و سالم هستن؟ اگه درست قطره نخوره میشه شیاف زد؟ 

دخترمان قطره میدادم نمی‌خورد هر4ساعت شیاف میزا‌تم ی ماه پیش زدم خیلی واکسن بدیه بهداشت گف حتما کنترل کن خدای نکرده تشنج نکنه اوایلش راه ببرواکسن توپاش کامل بره لوکه نشه دخترمان بعد4ساغت دردش شروشدخیلی شلوغکار نمیتونس خم شه خیلی شب بدی بود تا2شب حواست باشه

فرستادم عزيزم اصلا نترس انرژي مثبت داشته باش بعد واكسنم بزار حسابي راه بياد زودتو جذب شه

ممنون گلم. فقط وقتی واکسن میزنیم درد نداره؟ یعنی میتونه راه بیاد؟ 

عزیزم شما تازگی واکسن زدید؟ واکسنا مطمئن و سالم هستن؟ اگه درست قطره نخوره میشه شیاف زد؟ 

دخترم ۱۹ اسفند زده

ساعت ۱۰ صبح زدیم بعد همونجا گذاشتم راه بره 

که جای واکسن سفت نشه و بعد درد بگیره 

هر چهار ساعت قطره دادم

بچمم تا ۱۲ ساعت بعدش اصلا تب و درد نداشت و بازی میکرد راحت

۱۰ شب تبش شروع شد ۳۸ و نیم.

که بعدش شیاف زدیم.

کمی پاشویه 

۴ ساعت بعدشم شیاف 

تا صبح  کنارش بیدار بودم ولی اصلا دیگه  تب نکرد .

صبحم عادی بود .همین😋

ببوسم خاک پاک جمکران را...تجلی خانه پیغمبران را...خبر آمد خبری در راه است... سرخوش آن دل که از آن اگاه است... شاید این جمعه بیاید شاید...پرده از چهره گشاید شاید...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

برنج هندی

yas_ll | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز