2777
2789
عنوان

در چ حالید

| مشاهده متن کامل بحث + 263 بازدید | 66 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله نی نی دار میشس فدات شم

خداکنه..  

 ...نزدیکه پنج ساله که منتظرم  ...هرکی امضامو دید واسم صلوات بفرسته...لطفن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏.....یه حسی تو دلم میگه که دیگه وقت براورده شدن خواسته من شده😍😍😍😍😍یعنی میشه؟؟؟🤤🤤🤤🤤🤤🤤خدایا شکرت که خواسته من با خواسته خودت یکی شد😍😍😍😍😍😍😍😍چه دیدنی بشه اون لحظه ای که شوهرم انقد غرق کوچولومون بشه که منو واسه لحظه ای یادش بره😊😋😋😍😍🤤🤤🤤🤤.......خدایا دلم خیلی گرفته😔😔😔میشه بغلمو پرکنی؟؟😭😭😭😭😭(۴۰۰/۲/۲۰)امروز بعد ۱۳ روزتاخیر دوباره پری شدم😔😔😔کلی فکروخیال کرده بودم میخواستم فردا برم ازمایش بدم..خدایا مگه یه ادم چقد تحمل داره😭😭😭😭😭(۴۰۰.۳.۳)❤❤بعداز این همه سختی وحس وحال گوناگون خدای من درکمال ناباوری یه دخترناز نصیبم کرد درحالی که دکترم گفته بود امکان باردارشدن به طور طبیعی نیس (دکترم هم به شدت ادم بااعتقاد ومسعولیت پذیری بود وبعداز خدا میتونم بگم دست اون برام افتاد ومن باردارشدم ودوران پرخطری هم داشتم که به لطف ایشون زودتر از موعود ولی به سلامت بچمو دنیااوردم..میخواستم متن بالا رو پاک کنم ولی گفتم به یادگار بمونه که یادم همیشه باشه چقد سختی کشیدم تا خدا منوهم لایق مادرشدن دونست ولی میخوام بگم الان که این متنو میخونم واقعن خندم میگیره که چقد بیخودی استرس کشیدم وناراحت شدم ومیتونستم خیلی کارها بکنم که نکردم چون خدا خودش موقعش که برسه خواستتو اجابت میکنه..ودیگه اینکه قرار نیس با بچه دارشدن تمام مشکلات گذشته حل بشه همه چی سرجاشه فقط یه نیرو و موجود قشنگی وارد زندگیتون میشه که میتونه تو موقع سختی یه نور امیدی باشه واسه تحمل سختی ها..از تمام لحظه هاتون استفاده کنین به موقعش خدا روزی تونو میده😍😍😍😍😍😍😍😍 انشالله روزی همه منتظرا😍😍😍۰۱.۷.۲۱...چهارماهگی دخترنازم😍😍😍
عکس قبل و بعدشو بزار  منم میخوام جاکفشیمو این کارو کنم  ببینم وا۳ تو چجوری میشه

قبلش که شرمنده ازش عکس نگرفتم...حال نداشتم

ولی بعدشو هنو چن دست باس بزنم

سعدیا گفتی که مهر ش میرود از دل ولی...مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز