2777
2789
عنوان

در چ حالید

| مشاهده متن کامل بحث + 263 بازدید | 66 پست
دراز کشیدم کلیم کار دارم ولی حسش نیس گشنمم هس خونه داغونه

وای نگو حسش نیس

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

توفکرم وروزارومیشمرم استراخت مطلقم هفته ی ۲۷سرویکسم شده ۲۰دارم ردزشماری میکنم برسم هفته ی ۲۹حداقل نی نی م تودستگاه بمونه روزای واقعااااسختیه ولحطه های سختر

 ‏تو زندگیتون دنبال آدم‌های سیر باشین سیر از مهمونی، سیر از جنس مخالف، سیر از خوشی‌های موقت، سیر از پول آدم‌های گشنه فقط به روحتون آسیب میزنندختر و پسر هم نداره !👌😊    گریس : تو فک کردی من یه فاحشه ام!!تامی : همه ی ما فاحشه ایم گریس، فقط بخش های مختلفی از بدنمون رو میفروشیم،یکی فکرشو میفروشه یکی شعورشو یکی انسانیت ...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچی حالم گرفتس وهمش به این فکرمیکنم نکنه بچه دارنشم..دراز کشیدم دارم خودموراضی میکنم پاشم شام درست کنم ولی حسش نیست..

 ...نزدیکه پنج ساله که منتظرم  ...هرکی امضامو دید واسم صلوات بفرسته...لطفن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏.....یه حسی تو دلم میگه که دیگه وقت براورده شدن خواسته من شده😍😍😍😍😍یعنی میشه؟؟؟🤤🤤🤤🤤🤤🤤خدایا شکرت که خواسته من با خواسته خودت یکی شد😍😍😍😍😍😍😍😍چه دیدنی بشه اون لحظه ای که شوهرم انقد غرق کوچولومون بشه که منو واسه لحظه ای یادش بره😊😋😋😍😍🤤🤤🤤🤤.......خدایا دلم خیلی گرفته😔😔😔میشه بغلمو پرکنی؟؟😭😭😭😭😭(۴۰۰/۲/۲۰)امروز بعد ۱۳ روزتاخیر دوباره پری شدم😔😔😔کلی فکروخیال کرده بودم میخواستم فردا برم ازمایش بدم..خدایا مگه یه ادم چقد تحمل داره😭😭😭😭😭(۴۰۰.۳.۳)❤❤بعداز این همه سختی وحس وحال گوناگون خدای من درکمال ناباوری یه دخترناز نصیبم کرد درحالی که دکترم گفته بود امکان باردارشدن به طور طبیعی نیس (دکترم هم به شدت ادم بااعتقاد ومسعولیت پذیری بود وبعداز خدا میتونم بگم دست اون برام افتاد ومن باردارشدم ودوران پرخطری هم داشتم که به لطف ایشون زودتر از موعود ولی به سلامت بچمو دنیااوردم..میخواستم متن بالا رو پاک کنم ولی گفتم به یادگار بمونه که یادم همیشه باشه چقد سختی کشیدم تا خدا منوهم لایق مادرشدن دونست ولی میخوام بگم الان که این متنو میخونم واقعن خندم میگیره که چقد بیخودی استرس کشیدم وناراحت شدم ومیتونستم خیلی کارها بکنم که نکردم چون خدا خودش موقعش که برسه خواستتو اجابت میکنه..ودیگه اینکه قرار نیس با بچه دارشدن تمام مشکلات گذشته حل بشه همه چی سرجاشه فقط یه نیرو و موجود قشنگی وارد زندگیتون میشه که میتونه تو موقع سختی یه نور امیدی باشه واسه تحمل سختی ها..از تمام لحظه هاتون استفاده کنین به موقعش خدا روزی تونو میده😍😍😍😍😍😍😍😍 انشالله روزی همه منتظرا😍😍😍۰۱.۷.۲۱...چهارماهگی دخترنازم😍😍😍
توفکرم وروزارومیشمرم استراخت مطلقم هفته ی ۲۷سرویکسم شده ۲۰دارم ردزشماری میکنم برسم هفته ی ۲۹حداقل نی ...

انشالله صحیح و سالم میاد بغلت عزیز دلم

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
هیچی حالم گرفتس وهمش به این فکرمیکنم نکنه بچه دارنشم..دراز کشیدم دارم خودموراضی میکنم پاشم شام درست ...

انشالله نی نی دار میشس فدات شم

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز