2789
😂😂😂😂من که میگم سارا بودن سقف ارزوهاست😎 پیوی فحش ندیا منم فحش میدم😂😂😂

اعتماد_به_سقف# کی بودی تو😂😂

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تنها نگهش میداری شیر نمیخوره مگه؟مامانش که خوبه شکر خدا اره؟؟؟

شیر  خشک میخوره اره مامانش خوبه شاغله قرار شده یه مدت پیش من بمونه😍😍

پیج آشپزی من ashpazi_ba_sayoo( مهتاب اینانلو)

خیلی حوصله داری بخدا من حوصله پختن غذایی که بیشتر از یه ربع طول بکشه رو ندارم😂

والا  منم این غذا رو بیست دقیقه ای بار گذاشتم 😁

پیج آشپزی من ashpazi_ba_sayoo( مهتاب اینانلو)

شیر  خشک میخوره اره مامانش خوبه شاغله قرار شده یه مدت پیش من بمونه😍😍

میدونی چرا پرسیدم...گفتم نکنه بچه از مامانش جداست خدای نکرده..خب خدا رو شکر که همه چی خوبه..تو چقد مهربونی اخه😍

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
میدونی چرا پرسیدم...گفتم نکنه بچه از مامانش جداست خدای نکرده..خب خدا رو شکر که همه چی خوبه..تو چقد م ...

فدات شم عزیزم حدس زدم 

شما خیلی لطف داری😍😍😘😘

پیج آشپزی من ashpazi_ba_sayoo( مهتاب اینانلو)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز