2777
2789

مانترا اومدی سلام   

خواهرم چله حق شناس وچله سوره حشر و احزاب برای ازدواج میگیره،،،چهل روز  سوره هایی از قرآن انتخاب می کنه ومی خونه که مناسب حاجت شما باشه   اینم ایدی تلگرامش Rostami146   خداروشکر خیلی ها حاجت گرفتن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد برای  mthfr  خیلی انگلیسی نوشته

زیرش ولی فارسی نوشته

خانم فلان دارای  جهش های نقطه ی c677t/وa1298cدر ژن  mthfrبه صورت هتروزیگوت میباشد

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿

سلام عزیزم سقط داشتی؟ غلظت خونت که بالاست دکتر بهتون آسپرین میده

یه فاکتور هست هموسیستئین اون ۶.۱۴ هست؟ عددش رو بگو

واسه هتروزایگوت هم که آمپول سلکسان یا هپارین میزنی ولی دکتر من بابت این فاکتور به ما حتما ب۱۲ و ب۶ و آسپرین و فولیک اسید ۵ میداد چون نقص تو جذب فولات هست 

آمپول ب۱۲ هر دوهفته یکبار دوز۱۰۰۰.

فولیک۵ و آسپرین و ب۶ روزی یه دونه قرص. دوماه مرتب استفاده میکردیم بعد اجازه بارداری میداد تا هفته ۱۶ استفاده میشد بعد پریناتال جایگزینش میشد. 


ولی دیدم دکترهای دیگه بجای ب۶ و ب۱۲ روزی یه دونه ب کمپلکس میدادن. 

عشق با انگشت های کشیده پیانو مینواخت...من پا به پای پونه های وحشی میرقصیدم... باران می آمد...بهارنارنجها همه مست...هوا هوای تو بود...🍀
سلام عزیزم سقط داشتی؟ غلظت خونت که بالاست دکتر بهتون آسپرین میده یه فاکتور هست هموسیستئین اون ۶.۱۴ ...

اره عزیزم

سقط داشتم. اره عدد هموسیستئین 6خورده ایه.

😢😢ژن منام خیلی خرابن؟؟

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿
مانتراجان دی ان آ.کاردیولیپین.ا ن ا و اون که خیلی انگلیسی نوشته خوبن یعنی؟؟

آره اونا خوبه. 

نترس بابا مشکل عجیب غریبی نداری فقط دلیل سقطت عدم خونرسانی بخاطر لخته شدن و غلظت خون بوده همین

عشق با انگشت های کشیده پیانو مینواخت...من پا به پای پونه های وحشی میرقصیدم... باران می آمد...بهارنارنجها همه مست...هوا هوای تو بود...🍀
آره اونا خوبه.  نترس بابا مشکل عجیب غریبی نداری فقط دلیل سقطت عدم خونرسانی بخاطر لخته شدن و غل ...

مرسی عزیزم یه دنیا ممنون😍

ازمایش سی دی ها رو نیازه بدم یا با همون آن آ و کاردیولیپین مشخصه مشکل ایمنی دارم؟؟؟؟

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿
مرسی عزیزم یه دنیا ممنون😍 ازمایش سی دی ها رو نیازه بدم یا با همون آن آ و کاردیولیپین مشخصه مشکل ای ...

اگه بیشتر از یکبار سقط داشتی سی دی ها رو بده.‌ در اصل اونها مشکل خودایمنی رو میکنن

عشق با انگشت های کشیده پیانو مینواخت...من پا به پای پونه های وحشی میرقصیدم... باران می آمد...بهارنارنجها همه مست...هوا هوای تو بود...🍀
اگه بیشتر از یکبار سقط داشتی سی دی ها رو بده.‌ در اصل اونها مشکل خودایمنی رو میکنن

اها عزیزم

یه ازمایش دیگ دارم یادم  رفت بزارم

اونو یه نگاه میندازی😓🙈

جان منی تو پسرم❤(گل پسری دارم چشم رنگیه سرخ و سفیدوتپلیه ی)😍❤🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز