سلام عزیزم سقط داشتی؟ غلظت خونت که بالاست دکتر بهتون آسپرین میده
یه فاکتور هست هموسیستئین اون ۶.۱۴ هست؟ عددش رو بگو
واسه هتروزایگوت هم که آمپول سلکسان یا هپارین میزنی ولی دکتر من بابت این فاکتور به ما حتما ب۱۲ و ب۶ و آسپرین و فولیک اسید ۵ میداد چون نقص تو جذب فولات هست
آمپول ب۱۲ هر دوهفته یکبار دوز۱۰۰۰.
فولیک۵ و آسپرین و ب۶ روزی یه دونه قرص. دوماه مرتب استفاده میکردیم بعد اجازه بارداری میداد تا هفته ۱۶ استفاده میشد بعد پریناتال جایگزینش میشد.
ولی دیدم دکترهای دیگه بجای ب۶ و ب۱۲ روزی یه دونه ب کمپلکس میدادن.