2777
2789
عنوان

بارداری پوچ

300 بازدید | 35 پست

خانمها من امروز رفتم سونو بارداری پوچ تشخیص داده شد پنج هفته ام چیکار کنم دفع شه وکارم به دکتر نکشه چیزی هست بخورم اونایی کهدتجربه بارداری پوچ داشتن بیان کمک 

الان خیلی دلم درد میکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سقط کردم ولی خودش دفع شد افتادم به خونریزی

طناب بزن زعفرون دارچین اینا بخور 

پله بالا پایین کن

سلام  من تک فرزندم آذر ۸۹با شوهرم دوست شدم اردیبهشت ۹۲عقد کردیم و مهر ۹۴عروسی کردیم و ۱۲فروردین اقدام کردیم برای بارداری ولی ۱۸خرداد ۹۸بچم سقط شد به خاطر تصادف دعا کنید این روزا زود بگذره و بشه ۳ماه تا دوباره اقدام کنم لطفا یه صلوات بفرستید تا زندگیم همچیش رو روال بیوفته            اگه م مشکلات برداریم زندگی شیرین میشه

دمنوش زعفرون و با نبات دم کن بخور 

تیکر لاغری وزن اولیه ۸۰ 😐ایستگاه اول۷۰😣ایستگاه دوم ۶۰☻ببینیم تا ایستگاه سوم دووم میارم ی نه😥 میخوام تا عید بترکونم من میتونم🍬💃

۵ هفتته گفته پوچه😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

مگه ۵ هفته چیزی معلومه؟؟؟ 

سنه سونوت ۵ هفته رو‌نشون میده یا خودت ۵ هفتته؟؟؟

دوستای گلم این تجربه ی من از رژیمه قبله بارداری و تعیین جنسیته نی نیه❤️اگه به کارتون اومد برام یه صلوات بفرستید🤱🤱🤰🤰🤰                                              https://www.ninisite.com/discussion/topic/3060426/تجربه-ی-من-از-رژیم-قبله-بارداری-و-جنسیته-نی-نی؟page=۱1

پنج هفته یعنی رفتی سونو شکمی؟اصلا مشخص نمیشه ها سونو شکمی فقط واژینال مشخص میشه

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭

فعلا بنظرم بمون اخه پنج هفته که چیزی نشون نمیده

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
الان باید نه هفتم باشه ولی در پنج همچنان موند

خب پس دیگه امیدی نیست 

عزیزم ان شاالله خدا دفعه بعد بهت سالمشو بده🙏

داروی گیاهی بخور قرص هم دکتر میده بهت

پسرم همه زندگیمه💕خدایا خودت مواظبش باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز