2789
عنوان

دو قلو

124 بازدید | 2 پست

بچه ها من دو قلو میخوام ولی تنبلی تخمدان دارم لطفا بگید برم پیش کدوم دکتر که کارش از همه بهتره ؟خودم نظرم دکتر لاهوتی هستش برای ای وی اف نظر شما چیه؟

من مرده ام...به نسیم خاطره ای،گاهی تکانی میخورم ...همین

گلم درسته دوقلو شیرینه ولی خیلی دردسر داره.

هم بارداریش هم بعد از زایمانش.

منم تنبلی داشتم، با دارو  دوقلو باردارشدم.

ولی یکیش تو ۱۴ هفتگی مُرد... خیلی بی دلیل و بی علائمم بود.

با اینکه خیلی مواظب بودم اینطوری شد. دوقلو کلاً سخته. مثلاً حرکات جنین خیلی مهمه. ولی دوقلوها مدام جابجا میشن و آدم نمیفهمه ک کدوم حرکت داشته و کدوم نداشته. حتی موقع ضربان قلب گرفتن هم نمیشه فهمید ک این ضربان واسه کدومشون هست. چون سریع جاشونو عوض میکنن.

دوستان گرامی اگر میخواید انگلیسی بخصوص بخش مکالمه رو به صورت رایگان و مجازی در نی نی سایت یاد بگیرید کافیه به پیج توی امضای من سر بزنید

ضرر نداره 😊

دوستاتونم تگ کنید

ممنونم از استارتر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز