2777
2789
عنوان

یعنی بچه بوده

194 بازدید | 10 پست

من روزاول پریودمه امروز چیزسنگین بلندکردم خیلی دل دردوکمردردداشتم البته هنوزم داره عصری تو نوارم یه چیزسفیدبود ببخشیدرک گفتم ممکنه جنینی بوده به موقع هم پریودشدم

  پسرگلم آسمونی شددیگه باردارنمیشم میشه دعاکنین مامان بشم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تقریبا همین جوری بود ولی من که هم این ماه وهم ماه قبل به موقع شدم یعنی میتونه جنینی بوده باشه

  پسرگلم آسمونی شددیگه باردارنمیشم میشه دعاکنین مامان بشم  

ن بابا من این ماه اصلا رابطه نداشتم ولی امروز ک پریود شدم همون لخته سفید اومد

ننه ....! هرچی بدبختی کشیدیم گفتی "حکمت خداس "          ببین ننه.....          نیشونی این حکمت و بده برم در خونش           بگم د لامصب مشکلت با من چیه اخه...😢                     خداجون خودت نگهدار پسرم و همسر عزیزم باش❤               درسته گاهی از دست شوهر جان عصبیم و تو تاپیکا راجبش بد میحرفم ولی خو دنیامه❤                        پسملی هم که بحثش جداس تاج سرمه👑👑
منم یه باراون طوری شدم ورفتم دکتر گف طبیعیه تودوران پریود چون به شکمت فشاراومده لخته سفید اومده

اخیشش خیالم راحت شد اگه چیزی بوده وازبین رفته میمردم ازغصه

  پسرگلم آسمونی شددیگه باردارنمیشم میشه دعاکنین مامان بشم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز