سلام
فکر کنم اخرین نفری باشم که امسال اینجا سر می زنم.
از اعماق قلبم واسه همه مون اروزهای بهترین ها رو دارم و این هفت سین ناقابل هول هولکی رو تقدیم می کنم به شما دوست جونای گلم( لازم به ذکره که امسال پسرم واسم ظرفای هفت سینو رنگ کرده واسه همین هم عاااااااااااااشق این هفت سینم) :)))))))))))))))))))))))))))))