2789
سلام به همه
بنده خوب هستم و مشغلول سرویس شدن توسط آیسا خانم هستم.

هما جون
کل شعرتو توی تیر87 ف ب جواب میدم.

عاشقتونم
تا بععععععععععععععععد
بی تو برای من ، فردا پراز غمه / بی تو هوا پسه ، دنیا جهنمه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام سلام همگی سلام اس زندگی سلام ای زندگی سلام ...

ولنتاین چیه خجالت بکشید این سوسول بازیا چیه اووووف....ههههههه. برای ما هم از معمولی معمولیتر بود ...

ما خوبیم سر و مر و گنده ...گنده رو حسابی گنده بخونید .من هفته دیگه باید برم غربالگری سه ماهه اول ...زنگ زدم با کلی پیگیری وقت گرفتم . بچه ها پولمون واقعا بی ارزش شده یه آز غربالگری میشه 210.000 تومان ناقابل البته واقعا قابل هم نیست ولی سر ژوان شد 80.000 تومن یعنی الان تقریبا سه برابر .خلاصه اگه میدونستم اینهمه خرج داره یه کاری میکردم دوقلو بشه اغلا یه خرج برا دو نفر میشد....

عاشقتونیم ........یاسی و کلوچه(اسمیه که ژوان برا بیبی گذاشته)

Lilypie Pregnancy tickers
شوی نوروزی - لباس برای خانمهای جوان و مادرها - لباس بچه - لباس زیر - وسایل هفت سین - صندل روفرشی های جدید و...
ترک - اروپا - تایلند >>> نوووووووووووو

لباسهای مجلسی -کت دامن های زنانه - پالتوهای زنانه شیک در حد نو

اول تا پنجم اسفند- ضلع غربی متروی دانشگاه شریف

مطمئن باشید ضرر نمی کنید و کلی خریدهای عیدتون رو باقیمت مناسب در محیطی خوب و گرم انجام می دید


خیابان آزادی ، خیابان حبیب الهی ، نرسیده به میدان تیموری ، بن بست گلزار ، پلاک 2 ، طبقه سوم

09357725155
خدایا،مرا آن ده که آن به
سلام روزتون بخیر

چه عجب این نی نی سایت با ما راه امد و باز کرد سایت را

یاسی جون قربون اون زوان و اون کلوچه فسقلی . خوبی؟

محبوبه جون این حال سرماخوردگی و فین و فیر بازی و عطسه و این حرفها را من درست شب ولنتاین داشتم کلی زد تو کار همه سوپرایزهام .

سمیرا هما مونا الی و بقیه برو بچززززززززز کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
محبوبا انشالله زودی خوب بشی مادر مگه تو با این حالت اینورا بیایی

شامپو تو چشم همتون آخه کجائیدددددددددددددددددددددددددددددددددد(بیشرفا)
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام بر همه ی دوستای گل گلاب و کلوچه ی یاسی
مارسیم جونم خوب می تونی قضاش رو به جا بیاری.
مونا جونم پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه همه چی بر وفق مرادت باشه دوستم.
بقیه کجایین؟
هما سمیرا و ..........................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز