سلام علیکم
واییییییییییی هوا رو دارید چقدر سرده!!!!!!!!!!!!! امروز وضعیت فن کوئل های ما بهتره . بالاخره به عقلشون رسید هوا خیلی سرده . خدارو شکر . ولی ما خونمون دیروز خیلی سرد بود . یعنی تو این هوا جواب نمیده یه جورایی .
محبوبا جونم میگفتی از تو سایت لباس میخری . یه خانمه لباس از بلاد خارجه میاره. میشه لینکش رو بذاری لوفا . من برای عید الینا لباس میخوام . خیابونا خیلی شلوغه منم حوصله خیابون گردی رو ندارم . میدونی که ؟؟؟؟ اصلا افسرده نیستما . بگم . معلومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال ممنون میشم .
امسال حال و حوصله عید رو ندارم هیچ رقمه . از خونه تکونیش بگیر تا خرج و مخارجش ....... ولی خوب الینا چه گناهی داره کارهای مربوط ه اون رو میکنم .
من همین دور و برام . فعلا بای
مارسیم جونم تولد شوشو پیشاپیش مبارک. کادوهاشون (هم شوشو و هم نی نی گولو ) مبارک باشه . دست گلت درد نکنه .
ببین برای ژله هم حتما ژله تصویری درست کن هم راحته هم خیلی خیلی قشنگ . با یه تصویر عشقولانه :)))))))