2777
2789
سلام علیکم

واییییییییییی هوا رو دارید چقدر سرده!!!!!!!!!!!!! امروز وضعیت فن کوئل های ما بهتره . بالاخره به عقلشون رسید هوا خیلی سرده . خدارو شکر . ولی ما خونمون دیروز خیلی سرد بود . یعنی تو این هوا جواب نمیده یه جورایی .

محبوبا جونم میگفتی از تو سایت لباس میخری . یه خانمه لباس از بلاد خارجه میاره. میشه لینکش رو بذاری لوفا . من برای عید الینا لباس میخوام . خیابونا خیلی شلوغه منم حوصله خیابون گردی رو ندارم . میدونی که ؟؟؟؟ اصلا افسرده نیستما . بگم . معلومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال ممنون میشم .
امسال حال و حوصله عید رو ندارم هیچ رقمه . از خونه تکونیش بگیر تا خرج و مخارجش ....... ولی خوب الینا چه گناهی داره کارهای مربوط ه اون رو میکنم .

من همین دور و برام . فعلا بای

مارسیم جونم تولد شوشو پیشاپیش مبارک. کادوهاشون (هم شوشو و هم نی نی گولو ) مبارک باشه . دست گلت درد نکنه .
ببین برای ژله هم حتما ژله تصویری درست کن هم راحته هم خیلی خیلی قشنگ . با یه تصویر عشقولانه :)))))))
مرسی هما جون

راستش زله تصویری من یبار درست کردم خیلی جالب نشد . همه رنگها قرو قاطی شد.

میخوام زله تزریقی درست کنم اگه بشه . .هنرمند جان یه سوا چطور زله ها از تو ظرف در میاری که خراب نشه من هر کلکی میزنم اخرش درست در نمیاد از تو ظرف

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مارسیم جونم . من با ظرف فلزی کار میکنم برای ژله یعنی قالب فلزی . خیلی راحته . یه ظرف آبگرم که تقریبا جوشه ولی نه حالا خیلی خیلی جوش بذار . بعد ظرف ژله ات توی اون ظرف بزن . از یک تا 10 بشمار بعد در بیار یه تکون شدید بده . اینجاش مهمه تکون شدید بده نترس هیچ اتفاقی نمیافته . میبینی که ژله جدا شده بعد یه بشقاب که خیس کردی تهشو بذار رو ظرف ژله ات و برگردون . کف بشقاب رو خیس میکنی برای اینکه موقع برگردوندن ژله اگه تو بشقاب جای مناسبی نبود و وسط نبود بتونی ببری سر جای خودش . به همین سادگی
فقط....
من این کار رو نکردم ولی تو بکن . میگن راحتتره برگردوندن ژله . داخل قالبت رو کاملا خیس کن یعنی آب بریز و خالی کن بعد به مدت نیم ساعت بذار تو فریزر بعد در بیار و توش ژله بریز . اینطوری میگن راحتتر ژله در میاد .
من ژله تزریقی تا به حال درست نکردم . ولی خیلی خوشگله حتما درست کن و عکس بذار برامون خانم هنرمند

در مورد لباسم شاید یک کم گرون باشه ولی م واقعا حوصله بیرون رفتن و خرید کردن رو ندارم . هوا هم خیلی یده .

سلام سلام
یک مادر دو کیلو لاغر شده در مدت دو روز براتون مینویسه . چشمتون روز بد نبینه که اول ژوان ازین ویروسای اسهال استفراغ گرفت و بعد من و هومن .البته با تن درد فراووووووووووووون همراه بود و یه پام تو توالت بود یه پام زیر پتو از سرما و تن درد تمام ملافه های خونمم از شکوفه های ژوان الان کثیفه خلاصه این سه روز مردم و زنده شدم

الان دیگه خوبم ولی ویرووسو بردم دادم خونه مامانم اینا هه الان سامان گرفته . دیشب تا صبح منو فحش داده احتمالا.

بچه ها این نون و دلستر هم ایده خوبیه برا شام . من امشب همینو درست میکنم
Lilypie Pregnancy tickers
هما من الان 3ماه بیشتر دارم زله تزریقی درست میکنم هههههههههههههههههههههههههههههه هنوز هم درسن نشده . الانم قصدش را دارم برای پنچشنبه درست کنم . حالا بشه یا نشه هنوز معلوم نیست .

ببین این روشی که گفتی را من انجام دادم که اب بزنم به ظرف و بزارم تو فریزر و بعد زله را بریزم . ولی جدا نشد باز یعنی شکست زله ام . یه تکه اش به دیواره موند و جدا شد از زله ام
سمیرا تونمیخوای شیرینی 206 بلوت رو بدی دلم برا خونت تنگ شده ها . به خدا اگه بزارم تو زحمت بیفتی میخوایم بیایم خودتو ببینیم و یه لقمه نون و خاویار دور هم میخوریم دیگه .شیرینیت هم شیرین یا بیبی باشه کافیه میوه هم که الان سرمای زمستونه همون 4 یا 5 مدل کافیه . جان من مارو دعوت کن
Lilypie Pregnancy tickers
سلام
هماجونم این لینکش:
http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=155574&PageNumber=11
اینا دو تا خانومن یکیشون مامان لوبیا که اسمش شادی و یکیشون مامان سروش که اسمش شیماست. توی اجودانیه مزون زدن. اگه بتونی بری به نظرم خیلییییییییییییی بهتره تنوع جنساشون خیلی زیاده الانم چونکه شادی رفته مکه شیما تنهاست سرش خیلی شلوغه .
در مورد قیمتاشونم به نظرم خیلی مناسبتر از مغازه ها هستن مارسیم جونم با خودت مقایسه نکن ما اینجا تو محرومیتیم چند روز پیش رفتم واسه سهند لباس خونه بگیرم به خدا یه جنسای ایرانی اشغال یعنی قشنگ اشغال هااااااااااااا با طرحهای کاملا شوشی و زرد و قرمز و بلااااااااااااااااااااا کمتر از 25 تومن نمیدادن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الان تو این تاپیکه صفحه 7 یه دست لباس راحتی واسه سهند گرفتم عکس دایناسور داره 32 تومن خوب به نظرم خیلی بهتره.
هما شماره هاشونم دارم اگه خواستی واست میذارم.یه دونه هم بلوز تک گرفتم واسه سهند پشتش عکس کوله پشتیه 14 تومن ............. به نظر من که قیمتاشون خوبه با اینکه مارکن. یکی دو نفر از دوستام گرفتن و راضین.

یاسییییییییییییییییییییییی الهی چرا مادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی مواظب خودت باش ژوان بهتره؟

206 سمیرا هم بلو نیست وایته..............هاهاهااهاههااهاهاههااهاهاهاها
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
ممنونم محبوبا جانم . عاشقتم به قرعان .....

ببین این سمیرا رو اگه تونستید یه مهمونی خونش بندازید ؟ اگه تونستید؟ این خودش اینکاره هست !!!!‌حالا از من گفتن بود .

سمیرا جونم عشقم 206 بلو مبارک . من اگه 206 بخرم کل استادیوم آزادی رو دعوت میکنم . والا .
دوره آخر الزمون که میگن اینه دیگه . حالا الان میره دیگه پست نمیذاره تا یه مدت همه یادشون بره بعد هم میگه اوففففف بیزی بودم و این حرفا

خدا بد نده یاسی جونم . الان بهتری؟؟؟؟؟؟ برو امتحان کن نون و دلستر رو . رو دختر ما که جواب داد.
نون و ژله هم خوبه که ایشاله دیگه خونه سمیرا:))))))))))))))

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز