2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینا فک کردن ما اسکولیم

قیمت ورودی :


برای قد بالای 110سانتی متر(بزرگسالان) در روز های عادی هفته 30000 تومان و روز های جمعه و تعطیلات 35000 تومان در گیشه ی پارک و در مراکز معتبر در روز های عادی هفته 25000 تومان و روز های جمعه و تعطیلات 30000 تومان می باشد (تمامی در قرعه کشی شرکت داده می شوند)


برای قد پایین 110سانتی متر(کودکان) در روز های عادی هفته 16000 تومان و روز های جمعه و تعطیلات 20000 تومان می باشد.(در قرعه کشی شرکت داده نمی شوند) در صورت تمایل،جهت شرکت در قرعه کشی می توانید از بلیط افراد بالای 110 سانتی متر استفاده نمایید.


الان بچه های ما حدودا چند سانت هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه مادر نمونه ..

محبوبه جونم تو بیا تهران . خوب مادرشوهرت هم بیار دلتنگش میشی میدونم هاهاهاهاهاه

محبوبه همه در نرفتن . نی نی سایت بهم ریخت . من الان یه ربع میخواستم این پست رو بفرستم .
بهت میزنگم عشقم .

من الان زنگ زدم . بلیطش رو گفت از سوپری ها درافت کنید به من چند تا آدرس داد . اینقدر خانمه مهربون بود که دلم نمیخواست قطع کنم . والا


همااااااااااااااااااا چیکار کنم شوهره که تحویلمون نمی گیره لاقل بذار به مامانش بچسبیم ....... از ترس ننه هه هم که شده یک کم تحویلمون بگیره خوووووووووووووووووووو.
جهت اطلاعت بگم عزیزم قد پسر ما 98 ...خیلی رشید باشن یه مترن..
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
بچه ها من این چند وقته خیلی خیلی به یاد فدرا بودم . حتی اس ام اس دادم و جواب نداد تا الانم رفتم وبلاگش .

خیلی ناراحت شدم . گفتم بنویسم شما هم براش دعا کنید . البته میدونم و مطمئنم که همسرش به زودی خوب خوب میشه . ولی انشاله دعا کنیم این روزای سخت رو خدا کمکش کنه که به راحتی بگذرونه . آمــــــــــــــــــــــــــین .

فدرا جونم تو وبت هم نوشتم . اگه اینجا رو میخونی هم بگم اگه کمکی از دست ما ساخته هست بگو در خدمتیم .
بهت زنگ نزدم که مزاحمت نباشم . معمولا تو این شرایط صحبت کردن و توضیح دادن خیلی سخته . میدونم . ایشاله به زودی میای خبر سلامتی کاملشون رو میدی

http://www.arvinak.blogfa.com/

وای...برای فدرا خیلی ناراحتم...خدا بهش کمک کنه...این روزا تموم میشه عزیزم... امیدوارم زودتر برات بگذرن ...


منا اگه برای سیاوش میخوای این خوب نیس...اسن سقیده...یه زنگ هم بیشتر نداره..اما براش htc incredible s....یا .... htc sensation xe...بگیر....اگه اهل موسیقیه که xe خیلی بهتره...همین هرفون رو روش داره....اینم من 960 گرفتم

الی پس کی بود میخواست تبلت بگیره؟؟؟؟؟ اون که تکنولوژیک تره دوستمممم

محبوبه کدبانو... مادرشوهر ذلیل...راه گم کردم عشقم :*
من دیشب هم تو ف ب به فرانک و مارسیم و دری پیشنهاد دادم یه قرار بی بچه بذاریم حموم عمومی... الان هم میگم...بیخود هم اینهمه پول ندین...لیف و صابون و گوشت کوبیده تو حموم هم با من
چقدر برای فدرا ناراحت شدم خیلی سخته . ان شالله که حال شوهرش زود زود خوب بشه و روزهای سختشون تموم بشه

مریم حموم عمومی بهتره نه گیر میدن مایو چه شکلی باشه نه اینقدر گرونه . تازه یکی هم میاد مشت و مالمون میده .
-

واما اونایی که ز دست خانواده شوهر مینالین یه نسخه امتحان شده براتون دارم . اونجوری دیگه لازم نیست کیک برا مادر شوهر بپزین یا خورش قیمه و فسنجون بار بزارین

تنها و بهترین و سیف ترین راه دوری هست . نیستین ببینین خانواده شوشو مخصوصاااا اون بابای ی ی ی ی ... چه قربون صدقه من میره و تا تلفن میکنه چه نا ارومی میکنه صدای من را بشنوه و شکوه از دوری داره . و خواهر شوهرا تا هفته ای روی ماه من را نبینن رضایت نمیدن افلاین بشن و وبکم ببندن . اگه میدونستم اینقدر عزیز میشم به جای اون همه مدارا و احترام و محبت بی نتیجه از اول دور میشدم ازشون
مارسیم جونی قدیمیا یه چیزی میدونستن که گفتن دوری و دوستی دیگه مادر.......هههههههه.حتما حالا که ازشون دور شدی فهمیدن چه گوهری رو از دست دادن البته اون عروس جدیده هم بی تاثیر نیست اینو بر اساس تجربه می گما وقتی یکی گیرشون بیاد که دم و دقیقه حالشونو بگیره اونوقته که دوزاریشون میفته عزیزم.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
الناز جونم اومدم برات بفرستم . راستش منم چند شب بود باهاش کار کرده بودم . متاسفانه مثل اینکه این جدیده و قطعی هنوز زیاد داره . الان اصلا نتونستم باهاش وصل بشم . فک کنم همون باید بری سراغ آقا میثم مریم اینا
یه حالت نرم افزاره این . الان دیدم تو سایتش گفته فعلا قطعی زیاد داریم تو این مسئله و به خریدارای این نرم افزار هم وی پی ان داده

شبا که شما خوابید اقا پلیسه هم کوار خانو.ش تو خوابه ....منم از دوری شوهررررم خواب به چشام نمی یاد
پسرمم رفته کنار زن دایش خوابیده بی وفا من موندم یه تخت گنده نیست که به تنگ وتونگی عادت کردم موندم به چه زبونی بخوابم حرضت عباسی .......
هی قل می خورم اون سر هی این سر عالمی داره هااااا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حقوق کار

ssswwertyuitdbj | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز