2777
2789
سلام به همه ما هم هستیم... خوب و خش خدا رو شکر...
منم دو سه هفته است در رژیمم البته همراه با تردمیل... حدود 4 کیلو کم کردم خوشحالم...

آرشا هم کلاس موسیقی می ره البته ارف فعلاً و داستانی داره برای خودش

شماها چطورید چه خبر؟؟
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام به همه ما هم هستیم... خوب و خش خدا رو شکر...
منم دو سه هفته است در رژیمم البته همراه با تردمیل... حدود 4 کیلو کم کردم خوشحالم...

آرشا هم کلاس موسیقی می ره البته ارف فعلاً و داستانی داره برای خودش

شماها چطورید چه خبر؟؟
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به خدا

خوبید ...انقدرررررررررررررر این اداره کار دارم الان فرصت کردم بیام


بچه ها خدایی هی بیدار می شدم داد می زدم کیهههههههههههههههههههههههههه ........اقا غلط کردم من شوهرمو می خوام

ساتیار بی معرفتم که هیچی نگم بهتره......

وای مریم بمیری مردم از خنده از این لوس بازی والا این مریم سون راست می گه
اریب یعنی ترکوندی کلا حال می کنم باهات

سمیه چه عجب ......از این ورا ....
وای هما چرا تهمت میزنی مادر من که هر روز خونم بخودا در راستای کلاس یوگا هم بگم تو سهروردیه و ساعت 4 تا 5 هست که پدر شوهر محترم قبول زحمت کردن بچه ها رو ساعت 4:30 یا 4:45 بگیره تا 5:15 که من برسم نگه داره همش نهایتا" بشه نیم ساعت در کل همونم غنیمته بخدا و در مورد کلاس هم بزار الناز خبرم کنه با هم میریم البته اگه خودت و علی جون بتونید یکی دو ساعتی بدونه هم طاقت بیارید ههههههههههههه در مورد سوال لاغریتم بگم که من از 30 آذر تصمیم گرفتم و تا الان 4 کیلو کم کردم که در کنار این اضافه وزنی که من دارم هنوز به چشم نمیاد

سمیرا خدا نکشتت هی بیدار میشدی میگفتی کیهههههههههههههههه

سمیه جان خوش آمدی از اینطرفا مادر
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
قربونت برم سمیرا
بخدا راست میگم...الان که خودم ناراحتم عذاب وجدان گرفتم...بچه ها حلال کنید...اونموقع ها هم که میگفتم براتون انرژی مثبت میفرستم دروغ میگفتم...من اصلا نمیدونم انرژی مثبتم کجام هست ... چی هست... که برای شما ها هم بفرستم... الان اینایی که برام فرستادین کجام رفت؟؟؟ کجا دانلود میشه؟ والاااا... حالا الان میگید چه امل...

منا خدایی من الان قردا یه سر میخوام برم جایی هیشکی نی دیبا رو نگه داره....بچه ام انقدر بده که به هر کی میگم لرزه به اندامش می افته

هما چرا؟؟؟؟ دلت میاد؟ من؟ مریم 7 ؟ دوستم داری...عاشقمی.... میخوای دعوا کنیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به به سمیه خانم اینورااااااااااااااا؟؟؟ چه عجب . خوبی؟ آرشا خوبه؟؟؟؟؟؟

سمیرا اونوقت یعنی چی میگفتی کیههههههههههههههه؟ یعنی مثل هر شب منتظر بودی یکی هی بغلت کنه و این حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای چه حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محبوبه منم الان یه ماهی هست الینا رو آوردم پیش خودمون تو تخت میخوابه چون هوا سرده و پتو رو نمیذاره روش باشه . خیلی سخته . منم باید فکر کنم منتقل بشم به پذیرایی

مونا ساعت کاریت تا چنده؟؟؟؟؟؟؟؟ ساعت 4 میتونی اونجا باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟ من که تا ساعت 4 سرکارم . موفق باشی دوستم .

مریم 7 نمیتونی سرم گول بمالی هنوزم برات دارم .....

مریم نمیری با این دروغگوییت هههههههههههههه . عزیزم انرزی مثبتا ما برا روحت فرستادی رفته تو روحت !!جایی دانلود نمیشه ههههههههههههههههههههههه

هما کوفت مگه تحت الشعاغ قمبل من خنده داره . خوب حق هم داری نیست خودت نداری حسودی داری در میکنی نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درد نگیرین شما باربی ها که هی میرین رو اعصاب منه رزیم لازم

مونا من هم چند کیلو کم کردم ولی چون اضافه وزنه بیشتر زیاد تو چشم نمیاد . تازه وحشتناکتر هم شده همه جام کوچیکتر شده الا باسن و رون و شکم .

سمیرا بی جنبه یه شب سهیل رفته از دستت نفس بکشه ها . کی بود هی میگفت چرا شوهر من نمیره ماموریت ها؟؟
مارسیم جون می خوای لاغر بشی حامله شو مادر ..... من تو این یه هفته یک کیلو و دویست کم کردم . ....حالم بده احوالم بده مزخرفامو گوش نده ....تکون بده خودتو نشون بده ( اینم بزار به پای مخ قاطی من )
ولی دور از شوخی من قبل از بارداری 7 کیلو کم کردم و خودم دیگه از هیکلم راضی بودم و فقط با نخوردن نون و برنج و کم خوردن همه چیز به جز میوه
Lilypie Pregnancy tickers
یاسی میترسم حامله بشم بدتر بشم .

من هم رفتم رفتم کلی گشتم کلاس پیلاتس و یوگا پیدا کردم نزدیک خونه ولی سامی همکاری نکرد کلاسهاش بعد ازظهرها بود و سامی راضی نمیشد تو مهد باشگاه بمونه . حسام هم بدتر از پسرش اصلا به روی مبارکش نیاورد که مثلا منم بابا هستم یک ساعت نگهش میدارم و این حرفها .
البته اضافه وزن من به خاطر قرص گور به گور شده هست . کلی از خون و هورمون دادم چیزی نبود همیشه خدا هم من نون و برنجم کمه دکی گفت قرص ها روی کمربند شکمی باعث اضافی سایز میشن
سلااااااام
ىاسى راست مىگه بچهها اىن پىلاتس محشرههه مناز نت دانلود .کردم انجام مىدم خىلى راضىم امروز هم همه مىگفتن .خىلىىىىىىىى جمع و جور شدم .
هر کى خواست واسش لىنکشو بدارم.
الان جووووونم داره درمىاد با گوشى ام فردا مىام خدمتتون.
شب خوش..
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به جنیفر لوپز و بقیه...
مریم 777777 یعنی ترکیدم از خنده بابت رو به مصر ..... اینم یه عالمه انرژی مثبت...جاست فور یو
یاسی عشق من چطوره؟

بچه هایی که می خواین برین کارگاه اموزشی پاسخ گویی به سوالات جن سیه کودکان به این شماره زنگ بزنین مطب دکتر امامی 22096350 مدرسش خانم نیک پرور هستن که ما رفتیم و عاااالی بود!
ضمنا هما جون عزیزم غصه نخوریا این کلاس مال والدینه، من و شوشو با هم رفتیم خیلی هم بهتره یعنی من بهتون پینشهاد میدم حتما با شوهرا برین یه ذره فکرشون باز شه....والا!

منم قبل از حاملگی یاس پیلاتس می فرمودم مامانم دی وی دیشو از ترکیه برام اورده بود و عااالی بود فعلا با این وضعیت شکم تا 6 ماه نباید ورزش کنم ولی از تابستون می خواااااااام بترکونم!

من برای فدرا به همون وبلاگش یه ایمیل خصوصی زدم خدا کنه ببینه خیلی نگرانشم ...

لاو یووووو ال
اینم بگم از سام:

چند شب پیش بهش می گم بدو برو قبل از خواب جیشتو بکن زود تند سریع بعد اقا دراز کشیده تو تختش می گه ماماااااان من الان از جام بلن شم برم دم توالت چراغو روشن کنم درو باز کنم بعد شلوار و شوورتمو دربیارم یعد برم بشینم رو توالت بعد جیش کنم بعد بیام پایین سیفون رو بزنم بعدش برم رو چهار پایه اب رو باز کنم صابون بزنم دستامو بشورم بعد اب رو ببیندم (حالا قیافه من که هی منتظرم ببینم آخرش چی میشه همش رو هم با جزئیات داره توضیح میده ها) از رو چهار پایه بیام پایین بعد زا توالت بیام بیرون درو ببندم چراغشو خواموش کنم شورت وشلوارمو بپوشم .....خوب بی حال میشم که!!!!! :W دارین منو؟!؟!؟ خدایی؟!؟!؟ حالا من فک کردم چی می خواد بگه یه وجبی...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز