ببین زده از صبح تا بعد از ظهر . بذار ببینیم سانسیه . چه جوریه؟؟؟؟؟؟ من دو مابو دارم برای الینا دو تیکه هست . اونوقت اشکال نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم تو هم میتونی بیای 5 شنبه ؟
ببین مونا رو بیخیال شیم خواهشا . فعلا اعصاب نداره از دست ما :))))))))))))
فرانک چی؟ اون هم پایه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الناز جونم شب از خونه برات میل میزنم . فقط من امشب دیر میرم خونه اشکال که نداره عزیزم . راستی اگه ما مهندسیم که شما فوق مهندسید بابا :)))))))))))