2777
2789
خوشحال و شاد و خندانم قدر دنیا رو میدانم ....................

واییییییییییییییییی سلامممممممممممم سلاممممممم به خانومای هنرمند و کدبانو و شیرین عسل و تو دل برو و ..... دلم براتون بیییییینهایت تنگیده بود امروز بعد از 15 روز اومدم تو سایت ببینم دنیا دست کیه که دیدم لییییییی دل غافل هما خوشگله از من ناراحته که کلییییییییییییییییییییییییییی شرمندش شدم . بنده بیشتر از 2 هفته بود که خروسکی شده بودم خفن کلا صدا نداشتم هیچیییییییی و تو این 2 هفته ماهک و باباش حاااالی کردن کلا که من نمیتونستم حرف بزنم و اونا هم تا میتونستن تازوندنا! واسه همین نتونستم به هما جون زنگ بزنم و گوشیم هم چون لمسیه اینقدر ماهک باهاش ور رفته که کلا هنگیده و در کل نتونستم هیچ خبری از خودم در وکنم. ولی کلا همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
و البته غمگین از اینکه چرا زودتر از اینها دنبال درمان این افسردگی لعنتی نرفته بودم و خودم و اطرافیانمو اذیت کردم

یعنی کلا با کمک این داروها و تشخیص به جا و درست دکترم وارد یه دنیا خوشحالی و حس خوب شدم که حاضر نیستم هیچ جوری از دستش بدم.
یعنی خودمم باورم نمیشه اینقدر آروم شدم چند روز پیش ماهک با خودکار قرمز رو مبل چرمی سفید خط کشیده بود باورتون نمیشه وقتی دیدم فقط خیلی خونسرد ماهک و نگاه کردم و کلی قربون صدقش رفتم که عزیزم دخترم چرا اینکا ر و کردی؟؟؟؟ به همین خوشمزگی در صورتی که قبلا اگه همین کار انجام میشد هیچ فرقی با یه ماده سگ پاچه گیر پاچه پاره ! نداشتم م. اینم از احوالات من . دلم بدجوری تنگه براتون و منتظر یه قرارم که زودتر ببینمتون
میبوسمتون هم خودتونو هم جوجه های نازتون رو فعلا بایییییییییی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بازم سلام.

هماجونم مرسی از لطفت عزیز دلم که اینقدر به من لطف داری.... امروز احتمالا می رم همون سمت میرزای شیرازی و براش می گیرم.

سمیرا جون اینقدر آقاهه توی گلدونه خنگ بازی درآورد که کلا بی خیالش شدم که برم اونجا!!!!!

بیتا جونم خییییییییییلی برات خوشحالم که سرحالی دوستم. ایشاالله همیشه شاد و سرحال ببینیمت عزیزم.
سلام
چه عجب یه مدتی بود نی نی سایت با من لج بود انگار نمیتونستم واردش بشم پسوردم را قبول نمیکرد الان شانسی امتحان کردم اماده ودم سر فحش را بکشم بهش که دیذم ترسید ساین این شدم

واییییییییییی بیتا خیلی خوشحالم که شادی . خیلی تو فکرت بودم

هما و محبوبه ترکوندینا . من هم در بی فری دارم میسوزم . هم خودم هم اهل و عیالمون . قبلا هفتهای یبارم بود کیک درست میکردم مخصوصا سیب و دارچین . ولی الان تو خماری هستیم.

تهچین هم که نگو من هر بار میدرستم وقتی از قابلمه در میاد شیک و ترو تمیزه ولی به سر میز نرسیده وا میره . اینقدر حرصم میگیره

بترکین...جهنم....درک....یه روز پاشین بیاین دیگه اه!!
نگین برای نافم یادتون نره ضمنا!!
به صرف چای و شیرینی تازه اونم خودتون باید بریزین بنده کالیبرم خیلی بالاست مخصوصا الان که بادمجون شکم پاره هم هستم رسما! و مثل انسان های نئاندرتال دولا دولا راه میرم کالیبرم کلا رو به صورتتونه!
ولی جدی جدی بدون تعارف بی بچه ... یه هفته بهدون وقت می دم فکراتونو بکنین و روز انتخاب کنین فقط یکشنبه احتمالا باید برم دکتر دلمو ببینه اگه بتونم صبح برم کلینیک که خیلی عاااالیه و دوشنبه شب مهمونیم و دوستامون از خارجه اومدن هر طور شده دو لا دولا باید برم اونا رو ببینم این از برنامه من حالا بترکین یه روز مرخصی بگیرین کارمندا نهار دنگی دونگی زنگ یمیزنیم بیارن اگرم نه یه روز عصر 4-5 به بعد بچه ها رو بدین دست باباهاشون خودتون پاشین بیاین عیادت با گل و شیرینی مونا تو همون ربع سکه ای رو که بردی بیار برام کافیه! من همونم نبردم فقط مفتکی به حساب نی نی سایت پول ریختم....والا به قول سمیرا ....این عضو طلایی.....تو حلقم
سلام و صد سلام

به به الی طلا ...الی بلا ..الی شکم زیبا .....

کی بیایم ؟؟ روز بگو می یایم ؟؟؟ به خدا غذا رو از بیرون می گیریم چای هم جهنم من فلاسکمو می یارم !

بچه هم نمی یاریم ؟ دیگه ؟؟؟؟؟ سنگ بنداز من خودم دهن سنگا رو صاف می کنم


وای بیتا جونم خیلی خوشحالم خوبی روبه راهی به خدا توی بی خیالی و شادی لذتی است که فقط بی خیالان دانن و بس

هما دیشب چیو قلب کردی عزیزم ...ما که پس از کلی بررسی به این نتیجه رسیدیم زنگ بزنیم غذا بیارن :D
مریم صبح دیدمت فکر کنم دم شرکت بودی .... می خواستم داد بزنم بن تن خریدی ؟؟؟؟

مارسیم بابا چه عجب از این ورا
این مریم 7 چرا اینجوری شده نه اونور نه اینور ...بوی بچه دوم می یاد ازش ؟؟؟؟؟
سلام به به ببینید کیا اینجان

امروز آفتاب از کدوم طرف اومده ...

بیتا جونم خیلی خیلی خیلی خوشحالم که حالت خوبه و سرحالی دوستت داریم هوارتا اگه قرار هم گذاشتیم باید باید تو هم بیای عاشقه خودتو دخملیتم

الی جون چیز دیگه میل نداری نهار دنگی دونگی میخوای بهمون بدی سکه هم برات بیاریم کجات خوشگله (آهان شمکت )

سمیرا عاشقتم که با این همه توضیح بازم شام از بیرون گرفتی میگم منو تو اینکاره نیستیم منم دیشب شام خودمو خونه مادر شوهر انداخته بودم

هماااااااااااااااااااااااااااااا نفسم عشقم هنرمند جیگر نکنه از من ناراحت شدی نیستی من بخدا خیلی دوستت دارماااااااااااا گفته باشم دیروز فقط باهات شوخی کردم وگرنه من افتخار میکنم به داشتن دوست هنرمندی مثل تو میکشمت اگه از من ناراحت شده باشی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

مریم جان پیشاپیش هدایای کوروش کبیرمون مبارکش باشه

محبوبه خوشگل خانوم کجایی نکنه بازم خونه مادر شوهری

بچه ها حالا کی بریم خونه الناز اگه وسط هفته باشه من مرخصی میگیرم مشکلی ندارما تازه بهتره من بچه ها هم مهدن خیالم راحتتره

زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به همگی.

الی جون چشممون رو روشن کردی خانومی.... خوب و خوشی؟؟؟ عملت هم مبارککککک.

سمیرا جون آره بالاخره با چه مکافاتی پیدا کردم و خریدم..... ولی خوب از فکر اینکه بچم چقدر ذوق می کنه خستگی هام دراومد. شرکت من توی خود سپهره همونجا منو دیدی؟؟؟
سلاممممممممممم

مونا مگه تو دیروز چیزی گفتی که باید ناراحت میشدم؟؟؟؟؟؟ وا خاک تو سرم اینقدر پوست کلفت شدم که نمیفهمم اصلا کی باید ناراحت شدم . خدا به دور. ههههههههه ولی از شوخی گذشته مگه من شماهارو نمیشناسم بعد از این همه مدت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا اول اومدم تو سایت اینقدر لقب طلا دادی به الی منو یاد شو... طلا اندختی عزیزم .
راستی اگه فلاسک چای میارید و ناهار دونگی و .... خو بیاید خونه من . الی بیچاره عملم کرده ..... راستی قبلش بگی من از چند روز قبل ظرفامم نشورم و خونه هم تمیز نکنم .... شماها میاید انجام میدید دیگه !!! نه؟؟؟؟؟؟؟
شوخی بودا ... کل ماجرا .... کسی ناراحت نشه .....خونه من؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کالیبر من اصلا اجازه میده ؟؟؟؟؟؟؟
ابدا؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم جونم کادوهای کوروش مبارککککککککک عزیز دلم . ایشاله همیشه شاد باشید .

راستی اینم بگم اینجا . البته که دیروز با خودش مفصل صحبت کردم و الان بیتا جونم میدونه . ولی به خدا این جملاتی که نوشتم اصلا از دست بیتا ناراحت نبودم و تا مونا پرسید ازش گفتم . وگرنه بیشتر نگرانش بودم که جواب اس نداده بود که خدارو صد هزار مرتبه شکر . خیلی بهتره بیتا جونم . بیا یه عکس از ماهک گلت بذار که خیلی وقته ندیدیمش . دلتنگشیم .

سمیراااااااااا کیک رو برای فردا شب میخوام درست کنم نه دیشب. راستی منو اینطوری نبین اینجا شلوغ بازی در میارم و جینگولک بازی . ما خیلی از شبای هفته رو کلا مهمون بیرونیم . یا من نزدیک پ ر ی هستم و اعصاب ندارم . یا کلا پ ر ی هستم و مریضم . یا دارم دوران نقهت پ ر ی رو طی میکنم و کلا اینجوریات داداچ من !!!!!!!!!!!!!!

میگم محبوبه من و تو هم کالیبره مون آره واینا ها . این کرم رویال خیلی خیلی آسونه . ولی راستش من یه چیزی رو که میخوام اولین بار درست کنم مقاومت دارم انگار . عهد کردم فردا با رویال تزئین گل و بلبل کنم . حالا ببینم چی میشه . جوابش رو میگم بهت . البته فک کنم باز بیام بنویسم حوصله نداشتم و با خامه تزئین کردم :(((((((((

از صبح بانک بودم تازه اومدم اداره برم خدا بخواد یک کم به کارم برسم

هماااااااا تو هم می تونی یه روز مرخصی بگیری بیای اینجا؟ سمیرا و مونا اوکی دادن بقیه؟؟؟
ضمنا هما اصلا فکرشو نکن من با این جلال و جبروت نئاندرتالیم بتونم هم بکشم برم خونه کسی....والا همون شما بیاین نهار باشه عالیه کارگرمم می گم بیاد که نگران شیرینی و چای و اینا هم نباشین
راستی مارسیم جونم قربونت برم دیروز خیلی خوشحالم کردی زنگ زدی کیف کردم صدای خودتو و سامی جونم رو شنیدم ممنون یه دنیا بابیت اینهمه مهربونیت عشقم.....
زود باشین تا نظرم عوض نشده یه روز خودتو بندازین دیگه تازه یاسی گفت خودم براتون فال قهموه هم میگیرم قرار شد ارزونتر از بیرون حساب کنه یه مقدارم به من پورسانت بده حالا خود دانید....
من از هفته دیگه یه ذره راه بیافتم می خوام برم تو مود درس بد فرم بجنبین فقط هفته دیگه وقت دارین یه روز تعیین کنین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز