خوشحال و شاد و خندانم قدر دنیا رو میدانم ....................
واییییییییییییییییی سلامممممممممممم سلاممممممم به خانومای هنرمند و کدبانو و شیرین عسل و تو دل برو و ..... دلم براتون بیییییینهایت تنگیده بود امروز بعد از 15 روز اومدم تو سایت ببینم دنیا دست کیه که دیدم لییییییی دل غافل هما خوشگله از من ناراحته که کلییییییییییییییییییییییییییی شرمندش شدم . بنده بیشتر از 2 هفته بود که خروسکی شده بودم خفن کلا صدا نداشتم هیچیییییییی و تو این 2 هفته ماهک و باباش حاااالی کردن کلا که من نمیتونستم حرف بزنم و اونا هم تا میتونستن تازوندنا! واسه همین نتونستم به هما جون زنگ بزنم و گوشیم هم چون لمسیه اینقدر ماهک باهاش ور رفته که کلا هنگیده و در کل نتونستم هیچ خبری از خودم در وکنم. ولی کلا همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
و البته غمگین از اینکه چرا زودتر از اینها دنبال درمان این افسردگی لعنتی نرفته بودم و خودم و اطرافیانمو اذیت کردم
یعنی کلا با کمک این داروها و تشخیص به جا و درست دکترم وارد یه دنیا خوشحالی و حس خوب شدم که حاضر نیستم هیچ جوری از دستش بدم.
یعنی خودمم باورم نمیشه اینقدر آروم شدم چند روز پیش ماهک با خودکار قرمز رو مبل چرمی سفید خط کشیده بود باورتون نمیشه وقتی دیدم فقط خیلی خونسرد ماهک و نگاه کردم و کلی قربون صدقش رفتم که عزیزم دخترم چرا اینکا ر و کردی؟؟؟؟ به همین خوشمزگی در صورتی که قبلا اگه همین کار انجام میشد هیچ فرقی با یه ماده سگ پاچه گیر پاچه پاره ! نداشتم م. اینم از احوالات من . دلم بدجوری تنگه براتون و منتظر یه قرارم که زودتر ببینمتون
میبوسمتون هم خودتونو هم جوجه های نازتون رو فعلا بایییییییییی