2777
2789
محبوبه به نظرم اگه با همون زمان بذاری 20 در جه میخواد . تو تو همون زمان 10 درجه کم میکنی؟؟؟؟
حالا بین علما اختلاف نظر افتاد!!!!!!!!!!! ببیریم مشکل رو حوزه حل کنیم . ههههههههههههههههههههه

سمیرا تو بپز . من غلط کردم و من ... خوردم . همون 15 درجه . خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان دستور ته چن رو برات میل میکنم . اگه لینک بذارم میگی پیچیده هست و .... ولی عالیییییییییییییی بود . حتما امتحان کن شکم خوشگل من .

یه چیزی بگم بخندی . دیشب به علی گفتم یه عکس از شکمم بنداز. نیگاه بهم کرد گفت چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا من اصلا نیگاهش نمیکردم سعی میکردم به بهترین حالت وایستم خوب بیافته !!!!!!!!!! گفتم . میخوام بذارم تو فیس بوک . حالا تو فک کن . من لباسم رو دادم بالا و هی سعی میکنم خوب وایستم و ... یه دفعه از جا پرید و گفت : یعنی چی؟؟؟؟؟؟ تو دیگهشورش رو درآوردی؟؟؟؟؟ شکم تو ف ب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راحت باش کلا "؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوای جای دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و..... من یهو ترکیدم از خنده . اصلا نمیتونستم توضیح بدم جریان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ اینقدر چپ چپ نیگام کرد .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه هما من از زمانش هم کم می کنم..............ببین کلا بیست دقیقه اول که اصلا در فر رو باز نمی کنم بعدش هم هر ده دقیقه تست می کنم هر وقت تسترم تمیز بیرون اومد اونوقته که فر و خاموش می کنم و میذارم یه 5 دقیقه ای هم توی فر خاموش بمونه اینطوری روش هم طلایی میشه وااااااااااااااااااااااای دلم خواست................هیکله دارم باید حسرت همه چی رو به دلم بذارم!!!!!!والا.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سمیرا برو لوازم قنادی فروشیا بگو کاغذ روغنی می خوام همون کاغذ سفیدا که شفافه و انورش پیداست زیاد هم بخر که از این به بعد هی می خوای کیک در کنی از خودت.
من از اون کاغذا وسط البوم عروسیم هم گذاشتم عکسا به هم نچسبه.اینم کاربرد دیگه اش.هههههههههههههه.
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....
سلام به همگی

وای چه خبره یه کاری میکنید من دیگه اینورا پیدام نشه ها حالمو بد کردید آخه زنم اینهمه خانه دار و دست پخت ردیف میشه وای هر وقت حرفاتون باب دلم شد میام ههههههههههههههههه سمیرا از قلیونت تعریف کن مادر بیخیال اینا اغفال نشی یهو
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ببین من با 20 درست با همون زمان میزارم . البته منم تقریبا" آخراش چک میکنم به همین شیوه تو . ولی معمولا زمان به اون زمانیکه با فر پخته میشه نزدیکه .
ستاره هم همه چیزاش با کانوکشن میذاره و اون هم همین 20 مین کار میکنه

سمیرا کاغذ روغنی لوازم قنادی ها دارن
سلام محبوبه نازنین بخدا محبوبه عمرا" سامیار پاچه شلوار منو ول کنه بزار من از خودم هنر در کنم عمرا"

سمیرا ایول آبجی کرتیم به مولا ای کاش شهرک بودم همراهیت میکردم دمت گیژ
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام مونا خانمییییییییییییی؟ خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا بیا تو هم شروع کن . مشتری میشی. به جون خودم بیاید امشب از ته چین شروع کنید . کاغذ روغنی هم نمیخواد . کاش عکسش همرام بود براتون میذارشتم امشب وسوسه تون میکردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعوا با رلم

1384_pnazanin | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز