محبوبه به نظرم اگه با همون زمان بذاری 20 در جه میخواد . تو تو همون زمان 10 درجه کم میکنی؟؟؟؟
حالا بین علما اختلاف نظر افتاد!!!!!!!!!!! ببیریم مشکل رو حوزه حل کنیم . ههههههههههههههههههههه
سمیرا تو بپز . من غلط کردم و من ... خوردم . همون 15 درجه . خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان دستور ته چن رو برات میل میکنم . اگه لینک بذارم میگی پیچیده هست و .... ولی عالیییییییییییییی بود . حتما امتحان کن شکم خوشگل من .
یه چیزی بگم بخندی . دیشب به علی گفتم یه عکس از شکمم بنداز. نیگاه بهم کرد گفت چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا من اصلا نیگاهش نمیکردم سعی میکردم به بهترین حالت وایستم خوب بیافته !!!!!!!!!! گفتم . میخوام بذارم تو فیس بوک . حالا تو فک کن . من لباسم رو دادم بالا و هی سعی میکنم خوب وایستم و ... یه دفعه از جا پرید و گفت : یعنی چی؟؟؟؟؟؟ تو دیگهشورش رو درآوردی؟؟؟؟؟ شکم تو ف ب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راحت باش کلا "؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوای جای دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و..... من یهو ترکیدم از خنده . اصلا نمیتونستم توضیح بدم جریان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ اینقدر چپ چپ نیگام کرد .