2777
2789
ممنون از تبریکاتتون

مونا جونم بخدا کاملا افتادمن همین کار رو می کنم اما رمزش پیست میشه و عکس باز نمیشه یعنی تو وبلاگ رمزش میاد نه خود عکس شما از چه سایتی برای عکس گذاشتن اسفاده می کنین؟؟؟

الینا جونم یه کیلو از من کمتری ناراحتی ؟؟؟من زیادم قد بلند نیستم 164 پسملکم قدش بلنده
نوشین جونم من که حالا حالا قصد مامان شدن دوباره رو ندارم می خوای چند تا پست هام رو پاک کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوشین ولی خدایی حق تو بود ها...فدرا جر زنی کرده یه پست رو دو با رفرستاده!!!

خنده ام می گیره خدایی چه برنامه ای راه انداختیم ها..هر کی ندونه فکر می کنه الانه که یه بی ام دبلیو x8 بهمون جایزه بدن!!!
راستی از اینکه اینقدر به من امید بسته بودین برای افتتاح صفحه 600 و امیدتون رو نا امید کردم شرمنده به خدا!!!

عاشقتونم مگه اینکه 100 صفحه به 100 صفحه تاپیک رونق بگیره دل آأم شاد شه!!

من دارم از سردرد رسما می میرم!!!

سام هم الان خوابید طفلکی...خونمون هم بمب ترکیده ....

راستی راستی به نظرتون یاس اسم قشنگیه؟ اگه آره که من یه دعوا با شوشو راه بندازم!!!

یه چیز دیگه ..
.یادم رفت ولی مهم بود...اه!!!
الی جون یاس قشنگه ولی خیلی خیلی ببخشید چون نظر خواستی میگم من به یاد یاس و ناامیدی میافتم البته موقعی که جای نوشته شدشو میبینم ولی در کل قشنگه اگه دوستش داری بزار

راستی الی بگو اسم انتخابی شوشو چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فدرا جون از اینجا http://www.img98.com/عکس بزار بعدشم وقتی میری تو وبلاگ اونجا که متن مینویسی یهو پیست نکن برو تو تصویر اونجا یه صفحه میاد اونجا پیست کن

بقیه بیایید من تو توضیحات خیلی ضعیفم به فدرا کمک کنید تا 2 بیشتر بهمون وقت نداده هاااااااااااااااااااااااااااااااااا


راستی هما جون فردا حتما" عکس سارینا رو میارم تو هم عکس الینا رو بیار ببینیم چقدر بزرگ شده خانوم خانوما
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
آهان یادم اومد...
من اینقدر دلم هوای مشهد کرده...سرسام نذر کرده بودم تو همون دوران بارداری برم ولی هنوز نشده که نشده الان دیگه از امام زضا خجالت میشکم که دوم یهم تو راهه و من هنوز نرفتم !

قبل از ازدواج یه بار برام یه مشکلی پیش اومد بود و خیلی حالم خراب بود از سرکار اومدم خونه و داشتم هی تو دلم می گفتم یا امام رضا اگه میشه مشکل من حل شه با یه نشونه بهم بگو از اتاقم درومدم دیدم تلوزیون داره حرم رو نشون میده اشکام سرازیر شدن ، تو دلم گفتم کاش میشد برم اما...
فردا تو شرکت گفتن به مناسبت روز زن قراره قرعه کشی شه و 2 تا از خانوما برن مشهد...همینطور اشکام می ریخت اما تعداد خانومای شرکت زیاد بود و اسم من درنیومد
یکی از کسایی که اسمش درومده بود فرداش اومد گفت من نمی تونم برم دیشب به دلم افتاد برم صحبت کنم جای من تو بری...باروم نمیشد اون اصلا از ماجرای من خبر نداشت رفتیم پیش مدیر عامل گفت نه که نه باید دوباره قرعه کشی شه و اینبار در عین ناباوری بین 100 تا خانوم اسم من درومد!!
الی جون چه جالب منم واسه سارینا نذر مشهد داشتم هنوز نرفتم مامان میگفت وای اگه میدونستم بازبه این زودی حامله میشی امسال میبردمتون حالا سال دیگه با دو تابچه نمیدونم بشه برم یا نه
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
مونا جون دلبندم یاس و ناامیدی با یاس گل سفید خوشبویی کهبا بهار میاد با هم فرق می کنن عشقم!! تعجب کردم که این گل سفید خوشبوی بهاری تو رو یاد اندوه و ناامیدی میندازه در ه رصورت نظره دیگه کاریش نمیشه کرد!!!
گفتم عزیزم موقعی که نوشته شدشو میبینم عزیزمممممممممممممممممممم ولی در کل زیباس
راستی اسم کاندید شوشو رو هم بگو
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
نا نای عزیزم . اگه منظورت من بودم که نوشتم سید خندان برای مهد ؟ مهد الینا تو سهروردی نیست . تو خیابون دبستان هست. راستی مهد الینا دوربین مدار بسته داره که هر وقت خواستی بتونی بری بچه رو نگاه کنی ولی متاسفانه هنوز به اینتر نت وصل نیستن ظاهرا مدیر مهد میگه وزارت دفاع که تو همون خیابون در این زمینه براشون مشکل ساز شده و براشون محدودیت گذاشته ولی خدا کنه بتونن این کار رو بکنن.

راستی نانا جون من نمیدونم جوجه شما چند وقتشه؟ ولی برای سن های کوچیک فکر کنم یک کم زوده که هر روز پیش یکی باشن و تو ساعتهای مختلف ببریش مهد . چون بچه ها به افراد و محیط عادت میکنن و انس میگیرن

راستی الی به نظر من یاس ارزش مبارزه رو داره پس بجنگ مامانی......................
سلام به همه
می‌دونم خیلی بده که این همه وقته هیچی ننوشتم
فقط انقدر بگم که با اینکه باید تا 2:30 سرکار باشم به خاطر ساعت شیر دهی
هر روز از ساعت 7 یا 7:30 سرکارم تا 3:30 یا 4 یه روز که تا 8 طول کشید تازه جدیدا پنج شنبه‌ها هم تا 3 هستم
خلاصه که انقدر کار می‌کنم حتی وقت نمی‌کنم یه چایی بخورم

ولی خیلی شادم و تنها مشکلم اینه که وقت نمی‌کنم به خونه برسم راستی شماها یه کارگر خوب سراغ ندارید هفته‌ای یه بار بیاد برا خونه

خیلی دوستون دارم و دلم براتون تنگ شده و الان فقط به خاطر شما اومدم بنویسم که دل تنگتونم
می‌رم بخوابم اگه بعدا سرم خلوت شد میام بیشتر می‌نویسم
راستی الی به نظرم یاس خیلی قشنگه من خیلی این اسم رو دوست داشتم همیشه

ضمنا مامانای مهربون به یاد همتون هستم
فعلا بای
سلام علیکم
بابا والا بخدا من جر نزدم اصلا هم نمی دونم چطوری دو بار فرستاده شد

مونا جونم واقعا ممنونم که یادم دادی

مامانا یه نظر خواهی :

به نظرتون چه کسی صفحه 1000 رو افتتاح می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بالا غیرتا تا صفحه 1000 همکاری کنید و در اینجا رو تخته نکنید ببینیم میشه تو همین ماه به صفحه 1000 برسیم
سلام سلام به همگی

امروز هوا عالیه . عالی و آقتابیه ( البته داره ابری میشه )

فدرا جونم من هستم تا صفحه 1000 . با هاتون همکاری میکنم. چشمکککککککککککککک . راستی این وبلاگ که اینقدر روش کار میکنی چرا پرده برداری نمیکنی ازش؟

البته امروز خیلی حالم خوب نیست . الینا رو صبح خودم بردم سرش رو شونه من بود مربی گفت بیا بغلم سریع رفت و سرشو گذاشت رو شونه مربیشون .......................
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز