2777
2789
چرا این صفحه 600 افتتاح نمیشه

نوشین جونم حالا که که من اومدم شما نیستید

راستی من دیروز کلی دلم برای زمانی که آروین یکی دو ماهه بود تنگ شده بود

نکنه من هم جوگیر بشم و کار دست خودم بدم

بابا من عاشق بچه و بچه داری و اصولا کوزت بازی و کلفتی ام اما شرایطش رو ندارم یعنی دیگه واقعا روم نمیشه با یه

شکم گنده بیام اداره

مرخصی 6 ماهه هم که داستان داره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بابا صفحه 600 افتتاح شو دیگه

الناز بیا مثل اینکه قسمت خودتو

نکنه حالا دختر دار شدی ما رو تحویل نمی گیری ؟؟

راستی در مورد اسم دخترت همچنان بر سر اسمی که دلت می خواد پافشاری کن

البته اگه شوهرت مثل شوهر من حواس پرته اخه من دیروز بهش میگم نذاشتی من اسم آروین رو ..... بزارم میگه

من نذاشتم چه اسم خوشگلی بود چرا اونوقت نگفتی در حالیکه اون موقع من بیچاره یه صبح تا ظهر تو گوشش خوندم

این اسم خوشگلتر از آروینه می گفت نه آهنگش خوب نیست تو دهن نمی چرخه

بابا صفحه 600 افتتاح شو دیگه

الناز بیا مثل اینکه قسمت خودتو

نکنه حالا دختر دار شدی ما رو تحویل نمی گیری ؟؟

راستی در مورد اسم دخترت همچنان بر سر اسمی که دلت می خواد پافشاری کن

البته اگه شوهرت مثل شوهر من حواس پرته اخه من دیروز بهش میگم نذاشتی من اسم آروین رو ..... بزارم میگه

من نذاشتم چه اسم خوشگلی بود چرا اونوقت نگفتی در حالیکه اون موقع من بیچاره یه صبح تا ظهر تو گوشش خوندم

این اسم خوشگلتر از آروینه می گفت نه آهنگش خوب نیست تو دهن نمی چرخه

نوشین چه عجب اومدی

اره نوشین جون می بینی خواهر بلد نیستم یه عکس بزارم هیچکس هم بدادم نمی رسه

یه وبلاگ درست کردم که بدون عکس هیچ فایده ای نداره

عکس میزارم اما تو وبلگ فقط آدرسش میاد و میره تو سایتش باز میشه
نوشین جون


ممنون از حمایتت راستی من هم شکمم خیلی کوچیک نشده جون میده برای یه حاملگی دیگه البته کلی لاغرتر از قبل از حاملگی شدم

شدم 53 کیلو با استخوان

اما چون شکمم بزرگه یه جورایی تو مایه های آفریقایی های بی غذا شدم

تو چی لاغر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها ها ها

افتتاح کردم

شماها به من یاد نمی دین عکس بزارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


منم میام صفحه 600 رو افتتاح می کنم

اگه بازم یادم ندین صفحه 700 رو هم در عرض همین دو سه روز آینده افتتاح می کنم البته تا آخر هفته چون 4 شنبه دارم میرم شیراز با پسملکم
به به آفرین به افتتاح کنندگان صفحه 600 یه دست و هورااااااااااااااااااااااااااااااا واسه فدرا و نوشین و تشکر از زحمات بیشائبشون( درست نوشتم )

فدرا جان همونطوری که عکس اینجا میزاری عکست رو آپلود کن و بعد اون رمزی که میزاری اینجا عکست میاد همونو تو وبلاگ که متنتو مینوسی بالاش یه سری اشکال هست روشون که میری زیرش توضیحش میاد نوشته تصویر اونو باز کن همون رمزتو اونجا پیست کن عکست میاد افتادددددددددددددددددددددددد

نوشتم به شرطی که برید واسه دخمله منم نظر بزارید
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
خوب خدارو شکر تکلیف مامان دوبل بعدی هم مشخص شد. فدراااااااااااااااا مامان آبین

فدرا خوش به حالت با اون قدت (هزار ماشاله) 53 کیلو . من خودمو کشتم الان 54 کیلو با استخون بدون ران با یه بالاتنه گنده گریهههههههههههههههههههههه

حالا بگو اسن آروین رو چی میخواستی بذاری ببینیم اسم نی نی بعدیت چیه؟ الانم که همسری حسابی پسندیده اسمشو
فدرا





تبریک می گم



مادر بعدی تو هستی


مادر 53 کیلوویی

من افسرده شدم

الان میرم انقدر پستای قبلی را پاک می کنم تا خودم اول شم

شاید برم غیبم بزنه تا صفحه 700

آخه این چه زمووونه اییه!!!!!!!!!!!!!!!!1
راستی مونا تو قرار بود دوربینتو امروز بیاری عکس جدید سارینا رو بذاری برامون.

یه پیشنهاد .. همه مامانا شامل فعال ، غیر فعال ، فقط خواننده ، مامان خاموش نمیدونم روشن و .... تو این چند روزه یه عکس جدید از نی نی ها بذاریم (آخرین ورژن) دلم برای همشون تنگ شده حتما حسابی همگی بزرگ شدن .

اگه قبوله هر کی الان عکس جدید داره شروع کنه
من گفتم نوشین چون فدرا پست تکراری گذاشته ههههههههههههههههههههههههههههه
نوشین ببین چه هواتو دارم میخوام مامان بعدی تو باشی
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز