سلم علیک جمیعا
میبینم که فعال شدین وهمه دارین از آتیش سوزوندن این فسقلهامیگین خداییشم اگه نیم ساعت آروم بشینن سرجاشون خودمون بشون شک میکنیم!!!!!!دست روسرش میذاریم ببینیم تب نداشته باشه وهزارویک فکرکه چرااین بچه اینقدرآروم شده!
مطمئننا دلمون واسه این شیطنتها تنگ میشه به خدا هروقت این حمزه اذیت میکنه وهمه جاراکن فیکون میکنه فقط یاد الی میفتم وواسش طلب صبرو سلامتی میکنم.
واسه اشتهای بچه ها هم یه شربتی هست به نام کیدی کر که محبوبه هم گفت رواشتهای حمزه خیلی موثربوده ودیگه نیازبه قطره اهن هم نداره البته تا3ماه بیشترنباید مصرف بشه