2777
2789
سلم علیک جمیعا
میبینم که فعال شدین وهمه دارین از آتیش سوزوندن این فسقلهامیگین خداییشم اگه نیم ساعت آروم بشینن سرجاشون خودمون بشون شک میکنیم!!!!!!دست روسرش میذاریم ببینیم تب نداشته باشه وهزارویک فکرکه چرااین بچه اینقدرآروم شده!
مطمئننا دلمون واسه این شیطنتها تنگ میشه به خدا هروقت این حمزه اذیت میکنه وهمه جاراکن فیکون میکنه فقط یاد الی میفتم وواسش طلب صبرو سلامتی میکنم.

واسه اشتهای بچه ها هم یه شربتی هست به نام کیدی کر که محبوبه هم گفت رواشتهای حمزه خیلی موثربوده ودیگه نیازبه قطره اهن هم نداره البته تا3ماه بیشترنباید مصرف بشه
سلامی دوباره
سمیه جونم ای میلم رو که داری مادر!!!!!!!!!!!!!!!!!
دریا خوشحالم که از حالت طوفانی درومدی و دریای خودمون شدی.....
هانیه جان چرا این شربته رو نباید بیشتر از سه ماه داد؟؟؟دکی سهند در این مورد چیزی نگفته!!!!!!!!!
نمیدونم کی در مورد شیر طعم دار پرسیده بود!!!!سهند عاشق شیر موز دنته...و خامه خرمای کاله رو هم خیلی دوست داره من هفته ای دو سه بار هر کدوم بهش میدم.............(تبلیغ و حال کردین!!!هههههههههه)
دلم برای دلم تنگ می شود گاهی....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلاممممممممممممممممممممم سلام 100 تا سلام

قربون همتون و شیطنت فینگیلیهاتون برم من . چقدر دلم برای همتون تنگیده بود . جونم چقدر این بچه ها شیرین و شیطون شدن الهییییییییی .

اونقدر درگیری تو محیط کارم دارم که کمتر وقت می کردم بیام اینجا ولی حتماً نوشته هاتون رو می خوندم .

من هم با شما نهایت همدردی رو دارم و نیلا رو تو خونه به اسم مستعار زلزله صدا می کنیم . تمام چیزهایی که مونا گفت در مورد نیلا صدق می کنه مضاف بر اینکه نقش یه مادر شوهر نمونه رو هم تو خونه واسم ایفا می کنه .

روزی 3 بار تمام کابینتهای آشپزخانه رو بجز سرویس چینی که قفل داره و سر اون کلی غر می زنه که چرا باز نیست بقیه رو خالی می کنه . ایضاً کمد و کشوی لباسای خودش و مارو خالی می کنه و وسط لباسا می شینه و اونا رو میریزه رو سرش هی دا ( دالی بازی ) می کنه . خیلی خنده داره باید تو اون وضعیت ببینینش .

خلاصه که همیشه بابای من میگه تا این بچه ها بیان آدم بشن شما از آدمیت دراومدیم . الان می بینم واقعاً راست میگه .

جمعه ها که بساطی داریم خانم خروس خون ساعت 6 بیدار میشه و اصرار که باید با من بازی کنین . دیگه جمعه اخر شب من و شوشو عین دیوونه ها میشیم .

انشاء الله همیشه همشون سلامت باشن و همین طوری شیطنت کنن .

می بوسمتون :*
سلام به همه مامانهای گل و بلبل

ما شنبه از تهران برگشتیم پویان تو هواپیما موقع رفتن همش خواب بود و برگشتن هم روی میز صندللی مشغول ماشین بازی و .... کلا پسر خوبی بود البته اینم بگم که ما عروسی دعوت بودیم اونجا وقتی کلی چهره غریبه دید که اومدن به طرفمون زد زیر گریه و دیگه حاضر نشد بریم تو مجلس ما هم دست از پا درازتر برگشتیم خونه

از همه بیشتر شرمنده مهتاب جون شدم اونقدر برنامه ها قاطی پاطی شد که نتونستم بیام قرار بزارم ولی خیلی دوست داشتم ببینمت مهتاب عزیزم
مامانهای گل دلم می خواست همتونو ببینم که قسمت نشد ایشالا دفعه بعد...

محبوبه جونم مرسی که به یاد تولدم بودی خانومی ممنونننننننننننننن بوسسسسسسسس راستی واسه پسطونک هرچی جلو چشمشون نباشه راحت تر فراموش میکنن پویان که فرت و فرت

پویان بیدار شد سعی میکنم دوباره بیام
سلام سلام
مارسیم گلی ذوق مرگ شدم من یکی که اگه قرارم باشه برم مسافرت نمیرم و همین اصفهون خودمون میمونم ببوسش سامی عزیز رو
راستی بچه ها مرسی از بابت راهنماییهاتون بوس بوس
]چه بی رونق شده تیر 87
من برای تیر 90 برنامه دارم شما چه طور؟؟؟
سلام به همه
هانی جون ممنون امیدوارم بتونم تو اون فرصت کم ببینمتون.

مونا باز خونه تکونی داری یا شرکت کار ریخته سرت؟ سارینا را جطوره؟ با اون لجبازی کردن شیرینش .عکسهاشا دیدم خیلی نازه ولی نشد نظر بزار بلاکفا خیلی اذیت میکنه تا نظرات باز بشه

سمیه جون عکسهای ارشا را هم دیدم کلی هم براش ذوقیدم ولی برای شما هم نشد نظر بزارم

سمیرا خانمی کجایی خیلی کم بیدا شدی خواهر

نوشین هم که کلا با ما غریبه شد . نمیایی خانمی!!!!!!! نکنه خبراییه؟

بیتا جون که میدونم الان خیلی بیشتر از قبل به استراحت نیاز داره تا بتونه خودشا ریفرش کنه و به ماهک کل کلی برسه

اینـــــــــــــــــــــــه که دامادش داره روز شماری میکنه به عسلک خانم برسه .

یاسی باز غیبت زد

الی و لیمو کوجولو و سام نانازی جطورند؟

هماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خبری ازت نیست دختر نکنه با ما قهری؟

مامان علی هم که کم بیدا شده حسابی
.
.دریا.فدرا.فیروزه .فهیمه.مامان امیرسام.مامان کوروش. مهناز و هانیه. فرانک .و همه اونهایی که اسمشون را نبردم به یادتونم و دوستتون دارم
.
.
.
جه خبره اینجا جرا یکی یکی دارین کم میشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما هم خوبیم یا حداقل تلقین میکنیم خوبیم! سامی این اواخر بدجور شبها اذیت میکرد.از 9ماهکی به بعد یک یا دوبار بیدار میشد ممه میخورد باز میخوابوندمش توی تختش. کم کم بیدار شدنها و نق زدنها بیشتر شد. کم کم بهونه کرفتن برای بغل من خوابیدن بیشتر شد تا این اواخر هر 10 دقیقه نق میزد و ممه میخواست و مجبور بودم بیارمش تو تخت خودمون تا بتونم خودم هم یکم بخوابم کنارش.
از بریشب سعی کردم شیر شب را ترکش بدم. شب اول خیلی غر غر کرد و همش نق میزد.دیشب هم ساعت 2 بیدار شد بهونه کرفت و نق نق کرد ولی خوابوندمش روی سینم و اروم تکونش دادم تا خوابش برد و بعد از مدتها تا صبح تو تخت خودش خوابید و اجازه داد منم طعم خوش خواب را بعد از مدتها بجشم.

مولتی ویتامینش هم خیلی عالیه هم اشتهاش خوب شده هم توبلی تر شده . و از اذیت کردنهای موقع غذا خوردن خبری نیست.

مامانهای محترمی که نی نی ها را از شیر کاملا کرفتن راهنمایی........
من میخوام سامی را اسفندماه ترک بدم . لطفا بکین جطور شما ترکشون دادین . اذیت شدن خیلی یا راحت قبول کردند؟ تدریجی بود یا یه مرتبه ممه را ندادین بهشون؟
و جند وقت طول کشید تا از سرشون بیافته یاد و عادتش؟
محبوبه جونم من N روزه که میلمو چک نکردم ... هر روز فقط می رسم یه سر به نی نی سایت بزنم و البته وبلاگ آرشا... بدجور دلم از دست این بلاگفا پرههههههههه
برات شماره امو توی وبلاگ سهندگلی گذاشتم گرفتی؟؟؟

مارسیم جون ایشالا که باشیم و همدیگه رو ببینیم...
منم دلم می خواد توی اسفند یا نهایتاً عید که بابای آرشا خونه است آرشا رو از شیر بگیرم...
آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام به همگی خوبید امیدوارم که خوب باشید

وای که دلم میخواد بشینم و زار زار گریه کنم این هفته سارینا خیلی خیلی بدقلقی میکنه بعد از یک هفته که با خودم بوده این هفته پدر مادرمو در آورده بیچاره مامانم دیگه کم مونده دیوانه بشه الانم که زنگ زدم صدای جیغ و گریش گوش فلک رو کر میکرد و مامانم هم حسابی شاکی بود از اینکه نمیفهمید چی میخواد فقط یه بند جیغ میزنه از دوشنبه هم آبریزش بینی گرفته به تمام این اوضاع مریضیشم اضافه شده همچین این بغضه این راه گلومو بسته که نگید

مارسیم جون مرسی از اینکه به وبلاگ سارینا سر زدی راستی من نمیدونم کامی اداره ما مشکل داره یا چی که من نمیتونم تو وبلاگ سامی برم در کل میبوسم اون سام جیگرو

راستی اگه از احوالات هما جویا باشید من از طریق ایمیل باهاش در تماسم تقریبا" هر روز فقط بگم بینهایت داغونه و حال و حوصله تعطیل نمیدونم راضی هست بگم یا نه ولی برای برادرش دعا کنید زودی خوب بشه چون تو بیمارستانه و از نظر روحی همشون داغون تو محل کارم که با همکارش بشدت مشکل داره و با مادر شوهرشم قهر کرده خلاصه تو خونه هم همش به شوشو بیچاره گیر میده اونجا رو هم واسه خودش اعصاب خوردکن درست کرده همه چی بهم ریخته
زن قـــــداست دارد ....
بــــراى با او بـــــودن باید مــــرد بود !
نه نـــــر ... !!!
سلام به دوستای گل و بلبل
میبینم که همتون یه جورایی درگیرید. من بر عکس اونروز امروز خیلی خوبم.
میدونید چرا؟؟؟؟ چون دیشب امیرسام برای اولین بار تو زندگیش ساعت 11:30 خوابید.
باورمون نمیشد...... تازه تا صبح فقط 2 بار پاشد. بازم باورمون نمیشد و صبح همسری میگفت حتما مریضه. تا الان چندبار زنگ زدم به مامانم و حالشو پرسیدم میگه خوبه خوبه. یعنی میشه بچه منم مثل بقیه بچه امشب هم خوب بخوابه؟؟؟؟ آرزوهای منو دارید؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حمیده جون ممنون از راهنماییت ولی آخه همه میگن این بچه که چیزیش نیست فقط بی نهایت شیطونه و کم خواب!!! من ببرمش دکتر چی بگم ؟؟؟؟ علی چطوره؟ بهتره خدارو شکر؟؟

هانیه جون میدونم چی میگی. شرایط منم تا حدودی مثل تو بود و تازه ادامه داره. من از وقتی رفتم سرکار از بس شب تا صبح بیدار بودم و صبحم 6 صبح رفتم سرکار و همشم کار فکری اونم با کامپیوتر و امدم خونه و بدوبدو و سروکله با یه بچه بی نهایت پرانرژی که حتی یه لحظه با چیزی سرگرم نمیشه و شبم ساعت 1-2 میخوابه ، بعد از این مدت 7-8 ماه دیگه واقعا توانم به زیر صفر رسیده و برای همین گاهی اوقات واقعا قاطی میکنم و گرنه اصلا بحث ناشکری و این حرفا نیست. همیشه خدارو شکر میکنم خصوصا از اینکه بهم یاد داد یه آدم تا بینهایت میتونه توان جسمی و روحی شو افزایش بده.

مارسیم جون خوشحالم که میای ایران و امیدوارم بتونیم ببینیمت. نیست من تو قرارا خیلی فعالم وحسابی پایه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الی مامان به توان 2 چطوری؟؟؟ لیمو چطوره؟؟؟ تهوع مهوع نداری؟؟خوشحالم که تونستی با می می خوری سام کنار بیای . منم ممیخوام شروع کنم و از شیر بگیرمش ولی نمیدونم چه حسیه که هر هفته میگم از هفته دیگه. یه جورایی دلم نمیاد انگار.... به نظرتون چی کار کنم!!! حس مادریم بد جور غلیان یا قلیان یا همون قلیون خودمون، کرده. بازم پلیز هلپ می!!!!

سمیرا جون عروسی مبارک. امیدوارم خوشبخت بشن. تورو خدار خواهر شوهر خوبی باش. گناه دارن این عروسا!!!!

وای محبوبه مردم برای این 2 زبانه حرف زدن سفید برفیت. آفرین. راستی کی تشخیص میده که به چه زبانی باید حرف بزنه؟!؟

دریا بدجور همدردیم که پسر ما هم از وقتی چشم باز میکنه دلش دردر میخواد تا 2 شب!!!!!

مامان آرشای هنرمندم که فعلا زده تو کارو کاسبی و ماهم از دیدن عکسای ناز آرشا کلی حال میکنیم.

فرانک جونم با نیلا زلزله چطوری؟؟ من یه جورایی به همه شما هم دردم . چون امیرسام تمام خصوصیاتی که درمورد نیلا گفتی هم داره!!!!!! با نون اصافه. امیدوارم مشکلات سرکارتم حل شده باشه. اینجور مواقع بی خیال شو و اعصابتو سعی کن خورد نکنی.ما باید برای به خانه برگشتن و سرو کله زدن با این فینگیلا هم کلی روحیه سیو کنیم!!!!

هانی جون پسرماهم زیاد اهل سخنرانی نیست و کلماتش به بابا ، در در ، اینجا ، اونجا ، آبه ، اممم ، ممم (امم=غذا.... مم= ممه) ختم میشه. ولی معنی حرفایی که بهش میزنم کاملا میفهمه. و بقیش هم جــــــــــــــــــــــیغ. چیزی بخواد =جیغ. چیزی نخواد=جیغ...... شادی میکنه= باحیغ..... ناراحته= جیغ
اونوقت بگین تو چیرا ناشکری میکنی!!!ههههههههههههههه

هما جون تو چرا دیگه نیستی؟؟؟ تو که عضو ثابت بودی. ممنون از اینکه همیشه بهم سر میزنی و منو ببخش که خیلی دیر جواب میدم. ولی همیشه به فکرتم.

و مهناز گلم که دلم براش خیلی تنگه. راستی تو کدوم صفحه عکس هستی رو گذاشتی؟؟؟ دیدم همه هعریف کردن ولی هر چی گشتم پیدا نکردم!!!! خوبی؟؟؟ هستی بهتر شده؟؟؟؟

بقیه خیلی دلم براتون تنگه من جمله:
مونا کدبانو ،یاسی مانکن ، فدرا، مامان نی نی ، مامان بچه ها، بیتا ، فیروزه ، نوشین گل(که اونم نمیدونم چرا نیست؟؟؟؟)، بیتا ، صنم ، پرستو ،مهتاب، فهیمه ..... دیگه نبود ...... خیلی به مغزم فشار آوردم. ببخشید اگه کسی از قلم افتاد. به من دیگه هیچ امیدی نیست!!!!
سلام بچه‌ها

مامان امیر سام خواهش می‌کنم

هما جون چقدر بد که سرکار مشکل داری منم مثل تو مشکل دارم می‌دونی بیشتر زمان آدم سرکار می‌گذره و وقتی مشکل داری خیلی اعصاب تحت فشاره
با مامان شوشو هم دعوات شده حق داری مامان شوشوی تو هم مثل ماله من حاضر نیست یه کوچولو به خودش زحمت بده و یه نصفه روز هم اون بچه رو نگه داره

امیدوارم هر چه زودتر برادرت هم خوب بشه

مارسیم جان علی شش ماهه بود من از شیر گرفتمش خیلی سخت نبود ولی علی تا یه ماه یادش بود دو روز اول خیلی سخت بود ولی بعد کم کم بهتر شد بعدم قدیمیا به من گفتن باید یهو بگیری نه کم کم چون کم کم بیشتر بچه رو اذیت می‌کنه
ببخشید که تا حالا کمتر میومدم چون تو شرکت سرم خیلی شلوغ بود بعد هم مدیرمون خوشش نمیاد ما بیایم تو نت برای کارای متفرقه ولی الان خیلی دلم گرفته بود و احساس کردم به جز شماها کسی رو ندارم بزار بیام اینجا یکم بنویسم

الانم که دارم می‌نویسم یواشکی دارم اشک می‌ریزم

می‌دونید قضیه از این قراره که دیگه از دست همکارام خسته شدم راستش رو بگم یکی از همکارام هست که مدیرمون خیلی باهاش مشکل داشت و هی می‌گفت این هیچ کاری نمی‌کنه و خلاصه کنم ازش خوشش نمیومد

من هر دفعه می‌رفتم پیش مدیرمون بهش می گفتم این همکارمون هر کاری بهش بسپری خوب انجام می‌ده شاید کار نداره خوب بهش کار بدین اونم باز می‌گفت نه من بهش اصلا کار نمی‌دم تا استعفا بده ولی خلاصه که این قضیه چند ماه کش داشت

منم تو شرکت اگه کاری داشته باشم سریع انجامش می‌دم و گاهی که خسته می‌شم ممکنه یه 5 دقیقه تلفن حرف بزنم که اونم مدیرم می‌دونه و هیچ مشکلی باهاش نداره

امروز شنیدم اون همکارم که اینهمه ازش پیش مدیر عامل دفاع می‌کردم به یکی از همکارام گفته که این انقدر بیکاره همش پای تلفنه در حالی که کل تلفنای من در طول روز که اونم امکان نداره به موبایل باشه و فقط تلفن شهری هست به 7 دقیقه نمی‌رسه

شاید به نظرتون مسخره بیاد ولی تو شرکت ما و شاید همه شرکتا همین طوری باشن بچه‌ها خیلی دو رو هستن و همش می‌خوان زیرآبتو بزننن یه وقت میان با هات درد و دل می‌کنن تو هم یه چیز میگی همونو می‌برن می‌زارن کف دست مدیر

جالب‌ترین نکته اینه که مدیر من با اینکه من این چند دقیقه رو تلفن حرف می‌زنم هیچ مشکلی نداره و از اون جالبتر اینه که این فرد خودش خیلی کارش از من کمتره و همش پای تلفنه

بچه‌ها می‌دونم اینایی که گفتم اصلا مهم نیستن ولی نمی‌دونم چرا امروز انقدر دلم گرفته

یه دفعه هم یادمه مامانم علی رو آورده بود دم شرکت که من با علی برم خونه کارم یه ذرش مونده بود مجبور شدم علی رو بیارم تو شرکت در حد چند دقیقه بازم مدیرم هیچی که نگفت هیچی گفت بده من برات نگه دارم

اونوقت یکی از همکارا جلوی همه برگشته بود گفته بود چه مسخره بازیی‌ای که یه نفر بچه به بقل بیاد تو شرکت اونوقت همه این جار و جنجال ها برای حدود 5 دقیقه بود

ممنون که درد و دل‌های منو خوندید و ببخشید که چیزای بد اینجا نوشتم خیلی دلم گرفته بود
سلام مامانای مهربون
خسته نباشید بخصوص مامانای کارمند مثا حمیده جون و مامان امیر سام و مونا جون
من هم با اینکه آروین همیشه 10 شب تا 7 صبح بدون دردسر می خوابه و بندرت گاهی یک بار بیدار میشه خیلی اوقات کم میارم بخصوص روزهایی که همش مجبور باشم برم تو جلسه و یا ارباب رجوع هام زیاد باشند از همه بدتر جمعه هاست اخه اروین تمام جمعه ها بدون استثا ساعت 6و نیم بیدار میشه هر کاری می کنم دیرتر نمیشه حتی اگه به زور شب دیرتر بخوابونمش و باهاش بازی کنم تا خواب از سرش بره از طرفی چون جمعه ها خونه است و پیش مامانم نمیره برنامه اش بهم می خوره مثلا غذا خوردنش عوض میشه و اون وقته که من حسابی قاطی می کنم

2 تا سوال
شماها به نی نی ها واسن آنفلونزا زدید ؟؟
دویم سوال تکراری با تشکر فراوان از همه اونهایی که منو راهنمایی کردند من باز نمی تونم تو وبلاگم عکس بزارم یعنی میزارم اما اونهجا باز نمیشه و میره تو اون سایتی که باهاش عکس فرستادم
شماها از چه سایتی استفاده می کنید ؟؟سمیه جون شما که تقریبا عکس های وبلاگت به روزه چطوری و با چه سایتی این کار رو انجام می دی ؟؟؟هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم .
بقیه مامانا همتون رو می بوسم
سلام
فدرا جون خوشبحالت نی نی تو را اذیت نمیکنه برای خواب ما که ماجراها داریم برای خواب.

مامان علی فکر کنم اون موقع بجه ها راحتتر شیر را میشه کرفت ازشون تا سن الان اخه الان هم وابسته شدن هم میفهمند جی میخواند.نمیدونم جه کنم. من هم شنیدم باید یه دفعه قطع کرد که بجه اذیت نشه ولی کروهی هم معتقدند باید تدریجی باشه .

فدرا و دریا خوب وبلاک میزنین و ادرسش را به ما نمیدین.

مامی ارشا ان شالله قبل از امدن شماره خواهرم را بهت میدم که در تماس باشیم

مونا جون من مرتب به وبلاکها سر میزنم ولی بلاکفا جدیدا صفحه نظرات را برام باز نمیکنه

مامان امیرسام خیلی دلم میخواد تک تکتون را ببینم سعی کن اینبار فعال بشی واسه امدن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792