2777
2789

رو پهلو خوابیدی؟؟؟

امیدوارم .خدا اونی که از دلت میگذره و آرزوت هست رو برآورده کنه .حاجت دل منم بده و فرزندم به بالاترین سطح و مقطع در زندگی برسه و غرق در خوشبختی و شادی باشه و فردی موفق باشه .الهی آمین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تو هفته ی۲۵ ام دیروز مث نی نی شما خیلی تکون میخورد ولی امروز تاظهرخبری ازتکوناش نشد نگران شدم شیرین خوردم دراز کشیدم دیدم یه کوچولو پیداش شد

البته شبش زیاد گریه کردم

در جوانی حق ما این مرگ تدریجی نبود،مثل یک پروانه دائم، دور غم ها سوختیم

منم تو هفته ی۲۵ ام دیروز مث نی نی شما خیلی تکون میخورد ولی امروز تاظهرخبری ازتکوناش نشد نگران شدم شی ...

خداروشکر   از  ظهر  تا الانم  تکون  خورده  باز  دکتر  گفت  دوسه  تا   تکون  خوبه

خداروشکر   از  ظهر  تا الانم  تکون  خورده  باز  دکتر  گفت &n ...

اره عزیزم همیشه که زیاد فعال نمیشن بالاخره اونام خسته میشن،مهم تکون خودنه

در جوانی حق ما این مرگ تدریجی نبود،مثل یک پروانه دائم، دور غم ها سوختیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز