2777
2789

خیلی گرون میده بنظرم من از خانومی و زنونه میگیرم یبار مقایسه کرده بودم گرون تر بود الانو نمیدونم

:/ ی چیزایی براتون مهمه ک اصن فکرشم نمیتونم بکنم چطور، عوضش ی چیزایی برام مهمه که فکرشم نمیتونید بکنید چطور  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

افتضاحه جنس رو با شرایط نا مناسب می فرستن

یه جعبه بزرگ برای چندتا لوازم آرایش بعد لوازم رو همین طوری ریخته بودن توش یکی از سفارش ها باز شده بود گند زده بود به همه چیز و داغون شده بود

کلی هم الافرمی کنن تا برسونن دست مشتری

با کلی پیگیری بعد از زمانی که قرار بود بیارن سفارش رو آوردن

پشتیبانیش هم صفره کلی توی صف انتظار پشت خط معطل میشی آخر هم آدم خسته میشه قطع میکنه

این پروفایل توسط چند نفر استفاده می شود

رژ صورتی سفارش میدی بنفش تحویل میگیری سیاست سایت اینه! یه رنگ خیلی خوشگل میذاره با تخفیف زیاد میخریش بعد میبینی بنفش خیلی کمرنگ و زشته بعدشم که اعتراض میکنی میگه با هزینه خودت پسش بده شرکت اونم اگههههه قبول‌کنن 

سلام بچها 

خوبه من خرید نکردم تا حالا ازشون 

من چندوقت پیش کلی گشتم یه سایت پیدا کردم به اسم سیتاشاپ بعد چندتا  سرم آبرسانو ماسک و یدونه دستگاه اسکین اسکرابر سفارش گذاشتم 

خودم باورم نمیشد فردا عصرش سفارشمو برام فرستادن خیلی راضی بودم انقد خوب بسته بندی کرده بودن 

بعد حالا من یه سرم چای سبز سفارش گذاشته بودم تا حالا ازش استفاده نکرده بودم الان یک هفتس دارم میزنم عالیه انقدر پوستمو نرم و روشن کرده 

کلا خیلی راضی بودم به نظرم شماهم چیزی لازم داشتید از سیتاشاپ بخرید

https://seetashop.com/

 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز