2789
عنوان

سیسمونی

116 بازدید | 6 پست

سلام ..من ی حوله استخری واسه سیسمونی پسرم خریدم بنظرتون بازش کنم تو آب بعد ک خشک شد بزارم تو کمدش و اویز کنم یا ک هنونجور با بسته بدیش بزارم

تو بهترین سال هایِ زندگی مون؛منتظرِ اومدن بهترین سال هایِ زندگی مون هستیم  خدایا ممنون ک سال ۹۷ دلمون شاد کردی بعد ۵/۵از زندگی مشترک

عزیزم ایشالا به شادی استفاده کنید...اگه جعبش قشنگ و نو هست که الکی بازش نکن ...ولی اگه جعبش خوب نیس بازش کن بذار ..البته گرد و خاک اینقدر زیاد میشینه که باید موقع استفاده بهرحال شسته بشه ..بازم هرجور خودت بیشتر حال می‌کنی مامانی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم ایشالا به شادی استفاده کنید...اگه جعبش قشنگ و نو هست که الکی بازش نکن ...ولی اگه جعبش خوب نیس ...

جعبه نداره..سلفون داره

تو بهترین سال هایِ زندگی مون؛منتظرِ اومدن بهترین سال هایِ زندگی مون هستیم  خدایا ممنون ک سال ۹۷ دلمون شاد کردی بعد ۵/۵از زندگی مشترک

فعلا نشور وقتی میخوای استفاده کنی یه ابکشی کن..من از دکتر اطفال پرسیدم لباسای بچه رو بشورم گفت اونا که پلاستیک و بسته بندی دارن نیازی نیست بشوری اگر لباس باز خریدی یک ابکشی ساده تایدو اینا هم نزن..

ای دوست مرا دعا کن شاید نزدیکتر از من به  خدا ایستاده ای  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792