من کپوسول و ازیه هقته قبل عکس خوردم تا 1هفته بعد عکس خوردم.... اون چیزی هم که میفرسته داخل مث همون پاپ اسمیر هست یا سونی واژینال ..حتمایکیشو انجام دادی دیگه.... من که اصلا ازاینجاش نترسیدم.... باور کن اصلا سخت نیست....ایشالله بعدش هم مامان میشی
یه دوش آب گرم...یه لباس راحت...یه موسیقی ملایم....یه چای تازه دم...به درک که خیلی ازمشکلات حل نمیشه....