2777
2789
عنوان

سی سالگی

| مشاهده متن کامل بحث + 551 بازدید | 64 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بحران در چهل سالگی رخ میده از نظر یونگ،،،

کلا دهه ها سنگینن

وژدانن  به  عنوان  یه کرمانشاهی  خیلی  زور  داره  بشم  به  خاطر شَم شَمَه کوره ی فیرنی بمیرم                                                                       اگه مه کرونا گرفتم کُشتم بالای اعلامیگَم بنویسین خرس خوردش 😂😂😂🐻                                                                                                 شَم شَمَه کوره= خفاش 
مردم و زنده شدم😐

مگه تو سی سالته🤔🤔🤔🤔

(میتونید رها صدام کنید🙋‍♀️)وقتی مرا "نفسم" خطاب میکنی.... نفسم میگیرد.... نمیدانم از شوق بودنت است.... یا از تصور نبودنت....... کنارم بمان ای خوبترین خوب ها...... نفس من بند نفس های توست خوب من....

تا ۲۰سالش عین بچه های خنگ زندگی کردم یعنی هیچی از زندگی نفهمیدم الان چندماه واردسی شدم فکرمیکنم همون دختر ۲۰ سالم فقط عقلم بیشتر شده اهمیتی به سن نمیدم همین که بچه هام کنارمن خوشحالم

۹سال دیگه مونده تا۳۰😓

خدایاسرده این پایین ازاون بالا اگه میشه نگام کن         یه کاری کن اگه میشه فقط گاهی خودت قلبمو ها کن     خدایاسرده این دستام ازاون بالاخودت ببین میلرزه         مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی می ارزه😔

من حس میکنم جای اینکه سروسنگین تر بشم دارم سبک تر و جلف میشم

شاید بخاطر بحرانه  

  عاااااااااااشقتم خدای خوشگلم                             بابت زندگی قشنگی ک بهم دادی                                             عااااااااااااااشقتم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز